معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس در گفت‌وگو با 8دی:

ارسال ۲۶ کامیون ملزومات اولیه و فوری از گیلان برای حادثه‌دیدگان کرمانشاهی/ کمک‌های مردمی ادامه دارد + تصاویر

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان از ارسال ۲۶ کامیون ملزومات اولیه و فوری به حادثه دیدگان کرمانشاه خبر داد و گفت: روند کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان همچنان ادامه دارد.

ارسال ۲۶ کامیون ملزومات اولیه و فوری از گیلان برای حادثه‌دیدگان کرمانشاهی/ کمک‌های مردمی ادامه دارد + تصاویر

سرهنگ کاظم ابوطالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت از ادامه کمک‌رسانی مردم توسط سپاه قدس گیلان به مردم زلزله‌زده غرب کشور خبر داد و اظهار داشت: بنا بر تدبیر فرمانده سپاه قدس گیلان، سپاه‌های شهرستان‌های گیلان با برپایی چادر در مراکز شهرستان‌ها نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اقدام کردند.

وی با بیان اینکه روند ارائه کمک‌های مردمی همچنان ادامه دارد، افزود: طبق گزارش‌ها بخش اعظم کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده از سوی رده‌ها به معاونت آماد و پشتیبانی ارائه‌شده، تاکنون ۱۷۲۳تخته پتو، ۱۶۳۸۲ باکس آب‌معدنی، ۷ دستگاه بخاری، ۸۷۱ مترمکعب فرش و موکت، ۳۷ تخته چادر، بیش از ۳۰ هزار انواع بسته‌های مواد غذایی، ۲۹۸۰ دست از انواع پوشاک و ۶۵۸ بسته مواد شوینده و بهداشتی تاکنون جمع‌آوری‌شده است.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس با اشاره به ارسال پیوسته کمک‌های مردمی به هم‌وطنان زلزله‌زده در غرب کشور گفت: تاکنون بخشی از کمک‌های مردمی توسط ۸ کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده و هم‌اکنون نیز در حال ارسال می‌باشند.

ابوطالبی همچنین به ارائه کمک‌رسانی منطقه‌ای و بر اساس برنامه‌ریزی توسط سپاه قدس خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر محموله‌هایی که به محل زلزله ارسال‌شده مابقی کمک‌های مردمی در مقر آماد و پشتیبانی گیلان جمع‌آوری و تا دو روز آینده توسط بسیج سازندگی که در بخشی از منطقه بحرانی حاضر می‌شوند، ارسال خواهد شد.

وی بابیان اینکه بر تعداد و ارقام کمک‌های مردمی گیلان در آینده افزوده خواهد شد، افزود: بخشی از کمک‌های مردمی در نواحی باقی‌مانده و روند دریافت کمک‌ها همچنان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج و حوزه‌ها ادامه دارد.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه قدس گیلان همچنین به ارسال مستقیم کمک‌های مردمی توسط سپاه اشاره داشت و گفت: به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی چندین شهرستان گیلان کمک‌های جمع‌آوری‌شده مردم را جدای از کامیون با خودروهای سبک‌تر به محل حادثه اعزام کرده‌اند و همچنان در آن منطقه به امدادرسانی مشغول هستند.

به گزارش ۸دی، در دو روز گذشته نیز مردم خون گرم و نوع‌دوست گیلان توسط چندین دستگاه کامیون کمک‌هایی را به مناطق زلزله‌زده ارسال کرده بودند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه