رئیس شورای شهر گرگان:

حکم ثابت قدم برای شهرداری گرگان صادر نشده است

رئیس شورای شهر گرگان با اشاره به وضعیت شهردار گرگان، گفت: ما تمام مدارک لازم را ارسال کردیم و همچنان منتظر جواب هستیم.

حکم ثابت قدم برای شهرداری گرگان صادر نشده است

به گزارش ۸دی، فائزه عبدالهی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (۲۰ آبان) در هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه برای اجرای طرح‌های ترافیکی نیاز به مطالعه و ارائه طرح‌های ترافیکی داریم، گفت: طرح جامع ترافیکی گرگان از سال ۹۲ آغاز شده اما تا کنون به تصویب نرسیده است.

 وی با اشاره به اینکه مباحث ترافیکی جزو اولویت های بودجه عمرانی شهر گرگان قرار گرفته است، افزود: برای داشتن ترافیک روان باید همه موارد ترافیک گرگان در آن دیده شود که امید است این طرح هرچه زودتر مصوب شود.

عبدالهی اظهارداشت: طبق آخرین مطالعات انجام شده ۲۰ درصد از شهروندان گرگانی پیاده روی می کنند و از ناوگان حمل ونقل عمومی کمتر استفاده می کنند که باید در اجرای طرح ترافیکی نسبت به این افراد توجه کرد.

وی یک ‌طرفه شدن بعضی از خیابان‌ ها، دو خط  بی آر تی، ایجاد ۱۱ تقاطع غیر همسطح و اجرای پیاده‌ راه از جمله موارد این طرح دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه با اشاره به وضعیت شهردار گرگان، گفت: برابر قانون شورای اسلامی وظیفه دارد طی سه ماه شهردار را انتخاب کند که در این راستا شورای اسلامی شهر گرگان به وظیفه خود عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون مراحل بعدی کار برعهده وزارتخانه است، افزود: تا ابلاغ رسمی نشود ما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم.

عبدالهی با بیان اینکه (۲۴ مهر) عدم سوءپیشینه ثابت قدم از گیلان اعلام شد، اظهارداشت: ما تمام مدارک لازم همراه با مستندات را به وزارت کشور ارسال کردیم و همچنان منتظر جواب هستیم.

منبع: شبستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه