سامان و اشکان؛ طراوت در خط هافبک

ایران ۲-۱ پاناما؛ ضعف هایی که باید ترمیم شوند

دیدار دوستانه ایران و پاناما که ساعت ۲۲ دیشب آغاز شد با نتیجه ۲ بر ۱ با پیروزی یوزهای آسیایی به پایان رسید.

ایران ۲-۱ پاناما؛ ضعف هایی که باید ترمیم شوند

به گزارش ۸دی، دو تیم ایران و پاناما طی یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ایران به پایان رسید.

دیدار دوستانه
ایران ۲-۱ پاناما
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲
گل ها: اشکان دژاگه و سامان قدوس برای ایران / گابریل تورس برای پاناما


ترکیب دو تیم


گزارش بازی

بازی در ابتدا در حالی آغاز شد که ایران سعی بر این داشت با حملات سریع خود به گل اول بازی دست پیدا کند که موفق به این کار نیز شدند.

در دقیقه ۱۴ خطای بازیکن پاناما درون محوطه جریمه بر روی کریم انصاری فرد گرفته شد و ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد و اشکان دژاگه توپ را از روی نقطه پنالتی به گل اول ایران تبدیل کرد.

۴ دقیقه بعد سامان قدوس بعد از یک حرکت زیبا موفق شد گل دوم ایران را به ثمر رساند و بازی با نتیجه ۲ بر ۰ به سود ایران دنبال شود.

در ادامه نیز تیم ایران موقعیت هایی داشت تا اختلاف را بیشتر کند اما کریم انصاری فرد موفق به گل کردن موقعیت های خود نشد تا پانامایی ها در ادامه این نیمه به گل دست پیدا کنند.

در دقیقه ۳۸ یک پنالتی به سود پاناما گرفته شد که گابریل تورس موفق شد علیرضا بیرانوند را مغلوب کند و گل اول پاناما را به ثمر رساند.

این بازی در ادامه نیمه اول گل دیگری نداشت تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ در نیمه اول به پایان برسد.

نیمه دوم با حمله سریع بازیکنان پاناما آغاز شد. قرمز پوشان پاناما در اولین دقیقه نیمه دوم موقعیت این را داشتند که بازی را به تساوی بکشانند اما موفق به زدن گل نشدند.

در ادامه اما تیم ملی ایران موقعیت گلزنی داشت و حتی کریم انصاری فرد موفق به گلزنی شد اما این گل از سوی داور آفساید اعلام شد تا نتیجه ۲ بر ۱ باقی بماند.

در میانه نیمه دوم کارلوس کی روش تعویض هایی را انجام داد و سعی کرد دیگر ملی پوشان ایران را محک بزند. مهدی طارمی، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، سعید عزت اللهی و اشکان دژاگه از بازی بیرون رفتند و سردار آزمون، سید جلال حسینی، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان و علی کریمی به جای آنها به بازی آمدند.

سردار آزمون نیز پس از آمدن به بازی با یک حرکت تکنیکی به دروازه پاناما نزدیک شد اما موفق به گلزنی نشد.

در دقیقه ۷۷ سامان قدوس که اولین گل ملی اش را به ثمر رسانده بود جای خود را به وحید امیری داد.

در ادامه ایران سعی کرد تا بازی را نگه دارد و حملات بیشتری را ترتیب نداد و پاناما نیز موفق به جبران نتیجه نشد تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود ایران به پایان برسد.


شرح گل ها

در دقیقه ۱۴ اشکان دژاگه از روی نقطه پنالتی گل اول ایران را به ثمر رساند. پنالتی حاصل خطای مدافع پاناما روی کریم انصاری فرد بود.

در دقیقه ۱۸ سامان قدوس روی یک حرکت زیبا و انفرادی وارد محوطه جریمه پاناما شد و گل دوم ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه ۳۷ و با خطای چشمی بر روی بازیکن پاناما یک پنالتی برای قرمز پوشان پاناما گرفته شد که گابریل تورس توپ را به گل تبدیل کرد.

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه