بیاینه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آستارا؛

۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت دیوار ستم شکستنی است

حوزه بسیج دانشجویی شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به مناسبت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا منتشر کرد.

۱۳ آبان به همه مستضعفان جهان آموخت دیوار ستم شکستنی است

به گزارش ۸دی، حوزه بسیج دانشجویی شهداء گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد آستارا به مناسبت ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

« ولقد بعثنا فی کل امه رسولا ان اعبدوا الله واجتبوا الطاغوت »

سلام بر قطب عالم امکان،مهدی صاحب الزمان (عج) که سایه لطف و عنایتش دنیارا به سوی عدالتی جهان شمول، هدایت می نماید.سلام بر روان پاک روح خدا، مردی از تبار نور که همه سرمایه اش تاسی به نهضت عاشوراو تمام دستمایه اش،عشق ملت انقلابی ایران به ولایت و جانبازی درراه اسلام ناب محمدی (ص) بود.

سلام بر رهبر فرزانه وبصیرت بخش زمانه، ولی فقیهی که حاکمیت این امانت الهی را همواره در خدمت آرمانهای خدایی وارزشهای والای انقلابی حفظ وحراست نموده است.

وسلام برمردان خدایی،آنانی که به قیمت جانشان بیداری رابه ما هدیه دادند وبا اطاعت محض از رهبرو مولایشان آزادی را برای مابه ارمغان آوردند،مارا به وادی استقلال رساندند و جمهوری اسلامی راارزانی یمان داشتند.

وسلام برامتی که با حمایت جانانه از ولایت فقیه به پاسداری از این دست آوردها پرداختند،مجاهدت و ایثارها نمودند و تبلورجهاد آنها، درحماسه ی حضوری دیگر، در روزی که به حق روز خداست با شور و شعور جلوه گر است.

روز” ۱۳ آبان” روز شگفتی است! روزی که حوادث بزرگ و سرنوشت ساز این ملت را درپیشانی خود حک کرده است، عجب اینکه ردپایی ثابت در تمام این حوادث مشهود است، ردپای استکبار جهانی در تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۲ و کشتار دانش آموزان و دانشجویان در سال ۵۷ و ایجاد تنش و خرابکاری با حضور در لانه جاسوسی تاسال ۵۸، اما در نهایت با تسخیر جاسوسخانه ی آمریکا توسط دانشجویان خط امام بر دخالت و دست اندازیهای استکبار جهانی در میهن اسلامی مان مهر بطلان زده شد.
آری دانشجویان خط امام در ۱۳آبان ۵۸ انقلاب دوم را خلق نمودند تا به همه مستضعفان جهان بیاموزند دیوار ستم شکستنی است، این حماسه در دفاع از شرافت وهویت اسلامی بر تارک مبارزات ضداستکباری درخشید و رهگشای شکست هیبت دروغین آمریکا شد تا الگویی برای مبارزان و مجاهدان سراسر عالم شود.
جامعه دانشگاهیان،خصوصا ما دانشجویان بسیجی اعلام می داریم که نه تنها درروز ملی مبارزه با استکبار – ۱۳ آبان – بلکه باید همیشه ی روز، مبارزه با استکبارجهانی را تبلور عینی بخشیم و به یاد داشته باشیم که مبارزه آشتی ناپذیر ما با آمریکا، یک مبارزه رویارویی است وآمریکا همواره علیه ماست، مگر آن روزی که درمسیر انحراف وتغییر بیفتیم.به هوش باشیم که شیطان،شیطان است و هیچ گاه دست از شیطنت برخواهد داشت.
واینک باردگر بارهبر معظم انقلاب اسلامی هم نوا می شویم که در ایران هرکسی که به پایه های اسلامی انقلاب اعتقاد دارد به مبارزه همیشگی باپرچم داران قدرت استکباری-درراس انها آمریکا-اعتقاد دارد.پس دراین شرایط حساس که دنیا در آستانه تحولات اساسی قرار گرفته و چشم عالم برما دوخته شده است، در دام حرکتهای دیپلماتیک جهانی و دنیای ارتباطات غرب پسندانه نیفتیم و نگذاریم که انقلاب به دست نامحرمان و نااهلان بیفتد.
آری ما همه باهم،پشت سر مقام عظمای ولایت،حضرت آیت اله خامنه ای( دامت برکاته ) که پرچم دار مبارزه با شیطان بزرگ است ایستاده ایم و تا ایران، ایران است وخط امام (ره) باقی است شعار مرگ بر آمریکا ازاین سرزمین رخت بر نخواهد بست،به فرموده آن یگانه زمان همین شعار مرگ بر امریکا،برای آمریکا مرگ می آورد وتا این شعار است، هیچ کس در هیچ مقامی جرات نمی کند که سیاستهای مارا به سمت آمریکا سوق دهد،پس ای استکبار جهانخوار، آمریکای جنایتکار،از دست ما عصبانی باش واز این عصبانیت بمیر،ننگ برتو باد و مرگت باد.

والسلام علیکم ورحمت اله وبرکاته

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه