نیکفر در گفتگو با 8دی تشریح کرد؛

جزئیات دیدار سه تن از نمایندگان گیلان با وزیر جهاد کشاورزی/ تاکید جمعی از نمایندگان گیلان بر پرداخت مطالبات کشاورزان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر خود به همراه دو تن از نمایندگان با وزیر جهاد کشاورزی اشاره داشت و گفت: در دیدار جمعی از نمایندگان گیلان با وزیر جهاد کشاورزی، حمایت دولت از کشاورزان در راستای افزایش بهره‌وری، تصحیح اراضی، ترویج و پرداخت مطالبات کشاورزان موردتوجه قرارگرفته است.

جزئیات دیدار سه تن از نمایندگان گیلان با وزیر جهاد کشاورزی/ تاکید جمعی از نمایندگان گیلان بر پرداخت مطالبات کشاورزان

ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در سیاهکل به دیدار اخیر خود با وزیر جهاد کشاورزی اشاره داشت و اظهار کرد: در این دیدار به موضوع تولیدات محصولات کشاورزی گیلان و میزان بهره‌وری و ظرفیت‌های موجود در استان مورد تاکید قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه این دیدار به‌اتفاق دو تن از نمایندگان رشت در مجلس رقم خورد افزود: در این نشست به موضوع ترویج و تولید برنج، چای و ابریشم و همچنین افزایش سطح بهره‌وری تولیدات گیلان پرداخته‌شده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی به بحث مطالبات خرید تضمینی برگ سبز چای نیز اشاره کرد و گفت: کشاورزان ماه‌ها است که پول چای خود را دریافت نکرده‌اند و این موضوع به‌عنوان بحث جدی در حضور وزیر و معاونان آن‌ها مطرح‌شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تعویق طولانی‌مدت مطالبات چای‌کاران در برخی از مناطق گیلان و اینکه ماه‌ها است کشاورزان مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند از دیگر موضوعاتی بود که موردتوجه و بحث قرار گرفت و مقرر شد نسبت به پرداخت مطالبات چای‌کاران تعجیل شود.

نیکفر همچنین به مطالبه گیلان مبنی بر حمایت جهاد کشاورزی از کشاورزان اشاره داشت و افزود: تولید محصولات ارگانیک در گیلان نظیر چای و برنج از رونق بیشتری برخوردار هستند و در نشست با وزیر جهاد مقرر شد تا حمایت دولت از کشاورزان موردتوجه و عنایت بیشتری قرار بگیرد.

وی همچنین به ساماندهی آب‌بندان های گیلان اشاره کرد و گفت: بتنی کردن نهرها و لایه روبی آب‌بندان ها در استان گیلان ازجمله مطالباتی بود که در حضور جهاد کشاورزی مطرح‌شده و باید هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فراهم کردن تجهیزات کشاورزی و به‌روزرسانی شالی‌کوبی‌ها در راستای مکانیزه کردن کشاورزی در گیلان از دیگر مباحثی بود که در نشست مذکور مطرح‌شده و در ادامه نیز به مکانیزه کردن، تسطیح و تجهیز زمین‌های کشاورزی پرداخته و مقرر شد عملیات بهزراعی در گیلان با سرعت بیشتری انجام بشود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه