دروغ بزرگ دختر ۱۱ ساله که باردار شد / راز کثیف لو رفت!

دختر ۱۱ ساله که به‌دنبال تجاوز گروهی ناپدری، برادر خوانده و برادر تنی‌اش باردار شده و در ۱۲ سالگی مادر شده است، روی آنتن برنامه زنده تلویزیونی تست «دی. ان .ای» داد تا حقایق فاش شود.

دروغ بزرگ دختر ۱۱ ساله که باردار شد / راز کثیف لو رفت!

به گزارش ۸دی به نقل از رکنا: دختر ۱۱ ساله که به‌دنبال تجاوز گروهی ناپدری، برادر خوانده و برادر تنی‌اش باردار شده و در ۱۲ سالگی مادر شده است، روی آنتن برنامه زنده تلویزیونی تست «دی. ان .ای» داد تا حقایق فاش شود.

به گزارش پلیس Police اوکراین، دخترنوجوان  اوکراینی پس از بارداری، مورد تهدید خانواده‌اش قرار گرفته بود.به همین خاطر از بیان واقعیت خودداری کرد و مدعی شد پسر ۱۸ ساله همسایه به او تجاوز Rape کرده است. اما پس ازاعلام نتایج آزمایش «دی. ان. ای» مشخص شد پسرجوان پدر نوزاد نیست. ازسوی دیگر کارآگاهان که به موضوع مشکوک شده بودند، به بازجویی فنی از دخترک پرداختند تا اینکه او راز تجاوز گروهی ناپدری ۳۰ ساله و برادر ۱۷ ساله و برادرخوانده ۱۵ ساله‌اش را فاش کرد. با رسانه‌ای شدن این موضوع و تکذیب ماجرا از سوی سه مظنون پرونده، تهیه‌کنندگان برنامه‌ای تلویزیونی، با هماهنگی پلیس مراحل گرفتن تست «دی. ان. ای» را روی آنتن برنامه زنده، انجام داد تا هویت پدر کودک مشخص شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه