سمت جدید پسر ایت الله هاشمی و محمدرضا عارف

در جلسه امروز شورای امید متشکل از اعضای مجمع نمایتدگان تهران و اعضای شورای شهر پایتخت، کلیات اساسنامه این شورا به تصویب مجمع عمومی متشکل از نمایندگان تهران، اعضای شورای شهر پایتخت، شهردار تهران و استاندار تهران رسید.

به گزارش ۸دی، ایلنا نوشت، محمدرضا عارف بعنوان تنها نامزد ریاست شورای امید و محسن هاشمی بعنوان تنها کاندیدای نایب رییسی این شورا، اعلام و به اتفاق آرا برگزیده شدند.
به گزارش روزپلاس، در جلسه امروز شورای امید متشکل از اعضای مجمع نمایتدگان تهران و اعضای شورای شهر پایتخت، کلیات اساسنامه این شورا به تصویب مجمع عمومی متشکل از نمایندگان تهران، اعضای شورای شهر پایتخت، شهردار تهران و استاندار تهران رسید.
در ادامه به پیشنهاد اعضا، محمدرضا عارف بعنوان تنها نامزد ریاست شورای امید و محسن هاشمی بعنوان تنها کاندیدای نایب رییسی این شورا، اعلام و به اتفاق آرا برگزیده شدند.
لازم به ذکر است، نشست مجمع عمومی شورای ۵۱ نفره امید تهران امروز به ریاست محمدرضا عارف رییس مجمع نمایندگان تهران و با حضور جمعی از نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر پایتخت و همچنین استاندار تهران، در محل کمیسبون تلفیق مجلس، آغاز شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه