نوجوانان ایران 2-1 نوجوانان مکزیک؛

صعود جوانان ایران به یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران توانست با غلبه بر تیم ملی فوتبال نوجوانان مکزیک به یک چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان صعود کند.

صعود جوانان ایران به یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال

به گزارش ۸دی، در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان، تیم ملی فوتبال نوجوانان توانست با نتیجه ۲ بر ۱ بر نوجوانان مکزیک غلبه کند.

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان ۲۰۱۷
نوجوانان ایران ۲-۱ نوجوانان مکزیک
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۰
جواهر لعل نهرو – هند
گل: محمد شریفی ۷ و الهیار صیاد ۱۱ برای ایران / روبرتو گونزالس دقیقه ۳۷ برای مکزیک
اخطار: محمد قادری از ایران


ترکیب دو تیم

ترکیب ایران و مکزیک


شرح بازی

دیدار نوجوانان ایران با مکزیک یکی از نزدیک ترین بازی های شاگردان چمنیان با حریفان بود. ایران که در سه بازی مرحله گروهی سه برد قاطعانه را کسب کرده بود در بازی با مکزیک به لحاظ خلق موقعیت و تلاش برای رسیدن به گل با تیم مکزیک در سطح برابری قرار داشت.

هر دو تیم بیشتر گرایش به ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور از خود نشان دادند و درخشش غلامزاده دروازه بان ایران مانع از به ثمر نشستن ضربات مکزیکی ها شد. نوجوانان ایران نیز با ارائه بازی تکنیکی و استفاده از جناحین بازی نشان دادند که در دیدارهای نزدیک نیز عطش پیروزی دارند و عزم خود را برای موفقیت جزم کرده اند.


شرح گل ها

ایران ۱-۰ مکزیک؛ محمد شریفی دقیقه ۷؛ با وقوع ضربه پنالتی، محمد شریفی توانست از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر برساند.

ایران ۲-۰ مکزیک؛ الهیار صیاد دقیقه ۱۱؛ الهیار صیاد منش با یک ضربه چیپ فوق العاده دیدنی یکی از زیباترین گل های خود و ایران را در این رقابت ها به ثمر رساند.

ایران ۲-۱ مکزیک؛ روبرتو گونزالس دقیقه ۳۷؛ ریباند توپی که دروازه بان ایران مهار کرد به روبرتو رسید تا این بازیکن یکی از گل های خورده مکزیک را جبران کند.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه