نائب‌رئیس‌کمیسیون‌بهداشت‌مجلس‌درگفت‌وگوبا8دی:

تقابل طب سنتی با طب نوین قابل‌ملاحظه نیست/ درمان با طب سنتی گامی بلند برای پیشگیری است

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقابل و اختلافات کم طب سنتی با طب نوین گفت: طب سنتی با درمان‌هایی که با داروهای گیاهی دارد می‌تواند گام‌های بلندتری درزمینهٔ پیشگیری بردارد.

تقابل طب سنتی با طب نوین قابل‌ملاحظه نیست/ درمان با طب سنتی گامی بلند برای پیشگیری است

محمدحسین قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در آستانه‌اشرفیه در بررسی تقابل طب نوین با طب سنتی در کشور اظهار کرد: تقابل‌ها و اختلافات بین طب سنتی و طب نوین در کشور قابل‌ملاحظه نیست.

وی بابیان اینکه طب سنتی و اسلامی هر دو نیازمند جامعه کنونی است، افزود: هر دو طب فعال در کشور می‌توانند به مردم خدمات ارائه کنند و هیچ محدودیتی برایشان وجود ندارد.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با شاره به ذائقه مردم ایران به درمان با طب سنتی گفت: با توجه به اینکه در ایران قدیم و ایران اسلامی ذائقه و سلیقه مردم حائز اهمیت بود، طب سنتی رونق داشت و اکنون نیز رونق خوبی گرفته و به نظر می‌رسد شاهد شکوفایی نیز در این طب باشیم.

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه طب سنتی در صورت حمایت دولت موردپسند و حمایت مردم نیز قرار می‌گیرد، گفت: طب سنتی با درمان‌هایی که با داروهای گیاهی دارد می‌تواند گام‌های بلندتری درزمینهٔ پیشگیری داشته باشد و از این نظر نیز حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه