وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

دولت برنامه های زیادی برای استان گیلان دارد/استاندار جدید باید طرح های نیمه تمام را به اتمام برساند

وزیر کشور با بیان اینکه دولت برنامه های زیادی برای توسعه استان گیلان دارد گفت: استاندار جدید این استان نیز باید طرح های نیمه تمام را به اتمام رسانده همچنین طرح ها و پروژهای جدیدی را هم به انجام برساند.

دولت برنامه های زیادی برای استان گیلان دارد/استاندار جدید باید طرح های نیمه تمام را به اتمام برساند

به گزارش ۸دی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در جریان سفر به استان گیلان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله زین العابدین قربانی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار طی سخنانی با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان گفت: همواره راهنمایی ها و پشتیبانی شما از استاندار راهگشا بوده است و از همکاری ها حمایت ها و پشتیبانی جنابعالی از دولت و شخص دکتر روحانی و استاندار گیلان در طول این چهار سال تشکر دارم.

وزیر کشور در ادامه افزود: در دوره جدید و در دولت دوازدهم تصمیم بر آن شده که جابجایی هایی در سطح استانداران داشته باشیم به گونه ای که با این تغییرات امکان انتقال تجربیات استانداران در مناطق مختلف فراهم شده و موجب گردش مدیریت و انتقال این تجربیات شود تا استانداران در محیط های مختلف بتوانند ایفای نقش بهتری داشته باشند.

رحمانى فضلى با بیان اینکه تغییر استانداران بر اساس ارزیابی عملکرد چهار ساله آنها انجام می گیرد و همچنین قصد داریم از تجربیات این دوستان در دیگر استانها به منظور بهبود وضعیت استانها بهره مند شویم گفت: آقای نجفی استاندار سابق این استان نیز موفقیت های چشمگیری داشتند که این موفقیت ها در وهله اول به دلیل توانمندی های ایشان و در وهله دوم داشتن همکاری های بسیار خوب در سطح استان تحت راهنمایی های جنابعالی بوده است زیرا اگر همراهی و همکاری نباشد نمی توانیم حرکت موفقی داشته باشیم که خوشبختانه استان گیلان نیز در این زمینه نمونه بوده است.

وى با بیان اینکه آقای نجفی در ادامه فعالیت های خود به استان البرز رفته اند و در آنجا به عنوان استاندار به مردم خدمت خواهند کرد، گفت: استان البرز از نظر ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و … با استان تهران به صورت یکپارچه است و حضور ایشان در البرز را یک جور ارتقا می دانیم و امیدواریم با توجه به کارنامه موفقی که در گیلان داشتند در استان البرز هم به موفقیت های بزرگی دست یابند.

وزیر کشور با اشاره به حضور سالاری دراستانداری گیلان تصریح کرد: آقای سالاری از استانداران موفق ما در دولت یازدهم بوده است. ایشان اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد مقاومتی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ایجاد همکاری ها و هماهنگی ها در استان داشتند که ان شاءالله امیدواریم در این استان نیز به موفقیت های زیادی دست یابند.

رحمانى فضلى بیان کرد: دولت برای توسعه این استان برنامه های بسیار زیادی دارد همچنین طرح و پروژه های زیادی در دوره آقای نجفی دراین استان آغاز شده که باید آقای سالاری آنها را به پایان برساند وهمچنین باید طرح ها و پروژهای جدید را آغاز کند و انجام دهد و برای مردم به یادگار بگذارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
عناصری که در کودتای88برای سقوط نظام تلاش کردند(و البته موفق نشده و نخواهند شد) حق ندارند در پست های مدیریتی قرار گیرند.
در حاشیه