از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان؛

سومین دوره عمومی راهنمایان سواد فضای مجازی برگزار شد / تصاویر

سومین دوره عمومی سواد فضای مجازی، ویژه فعالان فرهنگی و رسانه ای استان از سوی دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان برگزار شد.

سومین دوره عمومی راهنمایان سواد فضای مجازی برگزار شد / تصاویر

به گزارش ۸دی، در این دوره آموزشی که از روز ۲۴ مرداد ماه آغاز و به شکل هفتگی در روزهای سه شنبه در رشت به مدت هفت هفته برگزار شد، ۱۲ سرفصل منتخب به فراگیران ارایه شد.

در این دوره سرفصل‌هایی همچون چرایی سواد فضای مجازی، سواد شبکه‌های اجتماعی، آینده پژوهی فضای مجازی، رژیم مصرف رسانه، امنیت کاربری، تکنیک‌های اقناعی، سواد بازی‌های رایانه‌ای، خانواده و رسانه‌های دیجیتال، خودکنترلی و خودمراقبتی در فضای مجازی، آفند و پدافند در فضای مجازی، تحلیل و بررسی شایعات در فضای مجازی در قالب ۱۲ جلسه آموزشی ارایه شد.

در این دوره علاوه بر سرفصل های قبلی و تدوین شده در مرکز سواد، سرفصل های جدید در موضوعات خودکنترلی در فضای مجازی، تربیت فرزند با پیوست فضای مجازی، تحلیل و بررسی شایعات در فضای مجازی، آفند و پدافند در فضای مجازی که عناوین و محتوای آنها در این دفتر استانی تدوین شده است، از سوی اساتید استانی و آموزش دیده در دفتر گیلان ارائه شد.

آزمون کتبی این دوره در روز سه شنبه ۲۸ شهریور برگزار گردید و جلسات ارایه فراگیران در روزهای ۴ و ۱۱ مهر برگزار خواهد شد.

در پایان این دوره فایل های پشتیبان شامل کتاب، جزوه، کلیپ، فایل های آموزشی، فیلم کلاس ها و … به شرکت کنندگان اهدا شد.

منتخبین این دوره که موفق به گذراندن کامل کارگاه های آن، کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و نیز ارائه محتوا در قالب جلسه ارائه و تولید پاورپوینت با محتوای مرتبط شوند، به همراه منتخبین دو دوره قبلی که از سوی این دفتر در سال ۹۵ برگزار شد، در دوره سطح دوم سواد فضای مجازی حضور خواهند داشت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه