فرمانده نداجا در گفت‌وگو با 8دی:

مهارت نیروی دریایی ارتش در رزمایش ولایت ۹۶ به جهانیان نشان داده خواهد شد/ حضور مستمر در دریا توان دفاعی کشور را افزایش داد

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به حضور مستمر نیروی دریایی در ارتش و افزایش توان دفاعی کشور در ادامه آن گفت: مهارت افزایی نیروی دریایی ارتش در رزمایش ولایت ۹۶ به جهانیان نشان داده خواهد شد.

مهارت نیروی دریایی ارتش در رزمایش ولایت ۹۶ به جهانیان نشان داده خواهد شد/ حضور مستمر در دریا توان دفاعی کشور را افزایش داد

دریادار حبیب‌الله سیاری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی به آموزش ۲۴ تخصص در ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری از نیروهای تربیت‌شده در ارتش دانش، شجاعت و ایمان را می‌طلبد و ما هم در تلاشیم تا این سه اثر را در نیروی راهبردی ارتش به وجود بیاوریم.
وی بابیان اینکه عملیات کردن در هزاران کیلومتر دورتر از آب‌های سرزمینی ویژگی‌ها خاص را می‌طلبد، افزود: نیروی راهبردی ارتش حتی برای مقابله با امواج دریا نیاز به دانش و تخصص خاص دارد که مقابله با دشمن نیز تدابیر و آموزش‌های خاص خود را می‌طلبد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه مواجه ارتش با تهدیدهای دریا و دشمن دانش، ایمان، تخصص و تعهد خاص خود را می‌طلبد، گفت: در سال جاری نیز ارتش جمهوری اسلامی علاوه بر فاکتورهای ثابت خود ارتقای مهارت در بین نیروهای راهبردی خود را در دستور کار خود قرار داده است.
سیاری بابیان اینکه هرچقدر مهارت نیروی ارتش بالا باشد قدرت عملیات نیرو نیز افزایش پیدا می‌کند، مطرح کرد: نتیجه مهارت افزایی ارتش در رزمایش ولایت ۹۶ در آب‌های آزاد به همه جهانیان نشان داده خواهد شد.
وی با تاکید بر حضور قدرتمندانه نیروی دریایی در آب‌های آزاد گفت: برای مردم و ارتش جمهوری اسلامی مایه افتخار است که فرزندان ملت با امکانات موجود خود در بین کشورهای دنیا حضور دارند.
فرمانده نداجا بابیان اینکه ایران یک کشور منزوی نیست، افزود: نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران امروزه پرچم کشورش را در آب‌های آزاد بین‌المللی عمان، خلیج عدن، دریای سرخ و شمال اقیانوس هند و حتی در دریای خزر با اهتزاز درمی‌آورد.
سیاری با تاکید بر اینکه اقتدار نظامی و دفاعی ارتش بیانگر بزرگی ملت ایران است، مطرح کرد: فرزندان ملت ایران در ارتش توانسته‌اند با ایمان، تخصص و شجاعت خود عزت و شرف ملت ایران را در دنیا تضمین کنند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مظهر اقتدار ملت در دریا نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی می‌تواند با اقتدار و حضور مستمر خود در دریا عزت و شرف جمهوری اسلامی ایران را به وجود بیاورد.
فرمانده نداجا بابیان اینکه حضور مقتدرانه ارتش در دریا اقتدار و توان نظامی ایران را افزایش می‌دهد، گفت: امروز ارتش در دریا و با بهره‌گیری از توان دفاعی نیروهای مومن و شجاع خود در مقابل هر تهدیدی ایستادگی می‌کند.
سیاری با تاکید بر اینکه نیروی دریای ارتش با توکل بر خدا نیروی قدرتمند بسیار بالایی دارد، افزود: خدا قدرت خود را در انسان ولایی قرار داده است و ما این نیرو را در جان‌ و دل نیروی‌های دریایی خود مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه