امام‌جمعه رودسر در گفت‌وگو با 8دی:

عدم دقت مسئولان نسبت به بازار نوشت‌افزار ایرانی، آب در آسیاب دشمن کوفتن است

امام‌جمعه رودسر با اشاره به‌ غفلت از بازار لوازم‌التحریر در کشور گفت: عدم دقت به بازار نوشت‌افزار آب در آسیاب دشمن کوفتن است.

عدم دقت مسئولان نسبت به بازار نوشت‌افزار ایرانی، آب در آسیاب دشمن کوفتن است

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به واردات بی‌رویه کالاهای نوشت‌افزاری و محصولات فرهنگی به کشور و ایجاد تناقض فرهنگی در رابطه با آن اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود به همه‌ی متولیان فرهنگی و پرورشی کشور هشدار دادند که سعی کنند از ابزاری که رنگ و بوی ایران و اسلام دارد برای دانش آموزان استفاده کنند.

وی بابیان اینکه هرکسی بخواهد خلاف منویات رهبری برای اوضاع نوشت‌افزاری و فرهنگی کشور حرکت کند، ظلم کرده افزود: هرکسی بخواهد خلاف موازین شرعی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت خواسته و ناخواسته حرکت کند و به فکر سودجویی‌ها و منافع شخصی خود باشد یا معاند اسلام و ایران‌ است و یا در خوش‌بینانه‌ترین حالت مغفولان جامعه‌اند.

امام‌جمعه رودسر با تاکید بر هشیار بودن مسئولان کشوری مبنی بر نظارت بیشتر در خصوص کالاهای نوشت‌افزاری گفت: مسئولان کشور در خصوص چاپ، نشر و توزیع اقلام فرهنگی و نوشت‌افزاری دقت کافی داشته باشند چون عدم مراقب مسئولین در راستای آب در آسیاب دشمن ریختن است.

روحانی با تاکید بر اینکه باید همه‌ی تلاش‌های نظام و مسئولانش در راستای اسلامی کردن جامعه باشد، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی از فرهنگ غنی برخوردار است که شهدا و رشادت‌های آن الگوی کامل برای ترویج و غنی‌سازی فرهنگ هستند.

وی با هشدار از اینکه نباید با بکار گیری ابزار نامناسب فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را از دانش آموزان دورنگه داشت، مطرح کرد: همه باید تلاش کنند تا اوضاع فرهنگی کشور در تراز اسلام و انقلاب قرار بگیرد و تربیت نسل‌های آینده نسلی متفکر اسلامی بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه