در سایه کم‌کاری در مطالبه گری صورت می گیرد؛

سریال بی‌پایان حوادث اتوبوسی

متأسفانه این روزها در کشور شاهد اکران سریال بی‌پایان حوادث اتوبوسی هستیم.

سریال بی‌پایان حوادث اتوبوسی

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ «واژگونی اتوبوس چندین نفر را در لرستان راهی بیمارستان کرد»، «سقوط اتوبوس مسافربری به عمق ١٠٠ متری دره و کشته و مصدوم شدن  ٣٨ تن» این آخرین خبر حوادث جاده‌ای مربوط به حوزه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور است که این روزها تبدیل به بسته‌های ویژه خبری از این وزارتخانه شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در گفتگویی اعلام کرده بود که ساعت ٢ و ٣١ دقیقه بامداد حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده دماوند، ۵ کیلومتری جاجرود به نیروهای سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد و تعدادی از مسافران به خارج از اتوبوس پرتاب‌شده و تعدادی نیز زیر خودرو گرفتار بودند.

چندی پیش نیز چپ کردن اتوبوس حامل دانش آموزان برای شرکت در همایش فرزانگان منجر به داغدار شدن تعداد زیادی از خانواده‌ها شد که با این رویه شامل پخش سریال از دست رفتن هم‌وطنانمان به کارگردانی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هستیم.

باورکردنی نیست که این حوادث سریالیِ همچنان پایان‌ناپذیر در حال رخ دادن بوده و هیچ اقدام عاجلی برای جلوگیری از این حوادث دل‌خراش صورت نمی‌گیرد و نکته جالب اعتراضات مَََسکن مانند نمایندگان و سکوت آنان در برابر این بین است.

شاید بتوان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌عنوان بازیگران نقش دوم این سریال تراژدی یاد کرد که در سایه کم‌کاری در مطالبه گری و پیگیری وضعیت ناهنجار، حوادث جاده‌ای را به سریال‌های بی‌پایان تلخ تبدیل کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه