صعود داماش گیلان به مرحله چهارم جام حذفی با برتری برابر کنگان

تیم داماش گیلان با برتری برابر سیراف کنگان، به مرحله چهارم و یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

صعود داماش گیلان به مرحله چهارم جام حذفی با برتری برابر کنگان

به گزارش ۸دی به نقل از ایرنا، تیم های داماش گیلان و سیراف کنگان در مرحله سوم از رقابت های جام حذفی کشور، عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید عضدی رشت ، در یک هوای گرم و البته ابری و در حضور نزدیک به یک هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم داماش گیلان بر بازی تسلط داشت و در دقیقه ۲۷ توسط محمد مختاری بازیکن با سابقه خود به گل برتری دست یافت.
اما در نیمه دوم حملات داماش فروکش کرد و تا حدی سیراف کنگان بر بازی تسلط یافت اما این تیم نتوانست از فرصت های به دست آمده سود ببرد و در نهایت میزبان با پیروزی در این بازی ، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی کشور را کسب کرد.
قضاوت این دیدار را علی بای با کمک های محمد شاکر و مجتبی غریبی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، علی اصغر آتشکار از تیم سیراف کنگان کارت زرد دریافت کرد.
تیم فوتبال داماش گیلان داماش که هم اکنون در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد، در مرحله اول رقابت های جام حذفی موفق شده بود برابر همشهری خود دخانیات رشت به پیروزی برسد و در مرحله دوم نیز توانست سولدوز نقده را مغلوب کرده و به مرحله سوم مسابقات جام حذفی کشور صعود کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه