خبرنگار: محدثه فردی
نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

با جهل و نادانی نمی‌توان مسئولیت تربیت فرزند را بر عهده گرفت

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: با جهل و نادانی نمی‌توان مسئولیت‌های خانه و تربیت فرزند را به درستی انجام داد.

با جهل و نادانی نمی‌توان مسئولیت تربیت فرزند را بر عهده گرفت

به گزارش ٨دی، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر دوشنبه در دیدار با دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی گیلان اظهار داشت: پیشنهاد شده است که برای دانش آموزان جلسات فصلی برقرار کنیم که اگر این امر محقق شود مطالب بیشتری را به دانش آموزان ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دختران ما فرزندان حضرت زینب سلام الله علیها و حضرت زهرا سلام الله علیها می باشند افزود: امروزه یکی از مولفه‌های مهم جامعه بشری مسئله علم‌آموزی است لذا می‌طلبد دانش‌آموزان محجبه و انقلابی ما با اهتمام بیشتر در پژوهش علمی حاضر در جامعه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اذعان به اینکه نقش زنان در جامعه پررنگ‌تر از مردان است خاطرنشان کرد: زنان علاوه بر حضور در مدرسه، جامعه و اجتماع، مدیریت خانه را هم برعهده دارند، و این یعنی تربیت فرزندان که نسل آینده سرزمین ما را تشکیل می‌دهند به دست آنان رقم خواهد خورد.

قربانی با تأکید بر اینکه با جهل و نادانی نمی‌توان مسئولیت‌های مذکور را به درستی انجام داد گفت: بهره مندی از علم در انجام بسیاری از وظایف انسان و دوری از گناه و معصیت نقش غیرقابل انکاری را دارد لذا سفارش من به شما دختران عزیز این است که درس‌هایتان را با دقت بخوانید و اجازه ندهید دیگران بگویند قشر مذهبی اهل علم و پژوهش نبوده و فقط اهل خواندن دعا می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با تأکید بر اینکه با شاخص بودن در درس‌های خود می‌توانید به عنوان الگو نسبت به دانش‌آموزان دیگر نقش‌آفرینی کنید، اظهار کرد: آنقدر در پژوهش و علم اهتمام ورزید تا میرزاخانی‌های زیادی را در آینده‌ی ایران و جهان توسط قشر شما زبانزد گردند.

وی با بیان اینکه نگوییم در عصر رسانه نمی‌توان دیندار بود گفت: وقتی با این حجاب زینبی و زهرایی در محافل مختلف حضور پیدا می‌کنید یعنی شما اهل ایمانید.

قربانی با اشاره به حوادث انقلاب اسلامی اظهار کرد: هنگامی که امام خمینی رحمه الله علیه بانگ انقلاب سر دادند خیلی‌ها تحقق آن را مهال می‌پنداشتند لذا دیدیم مردم با تکیه به دین و با هدایت امام خمینی رحمه الله علیه، محال را به ممکن تبدیل کردند پس شما دانش‌آموزان نیز می‌توانید محال را به ممکن تبدیل کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه