سرمربی سپیدرود رشت:

روند رو به رشد تاکتیکی سپیدرود مشهود است / صادقیان جواب اعتماد باشگاه را نداد

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: سپیدرود در هفته‌های اخیر ازنظر تاکتیکی روند رو به رشدی را در پیش‌گرفته است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

روند رو به رشد تاکتیکی سپیدرود مشهود است / صادقیان جواب اعتماد باشگاه را نداد

به گزارش ۸دی، علی نظرمحمدی در گفتگو با خبرگزاری فارس بابیان اینکه مهم‌ترین عامل عدم نتیجه‌گیری این تیم در سه هفته ابتدای کم‌تجربگی بود اظهار کرد: سپیدرود رشت در هفته اول تاوان کم‌تجربگی در لیگ برتر و بدشانسی‌های فراوان را داد لیکن آنچه در بازی‌های سپیدرود مشهود است روند رو به رشد تاکتیکی این تیم است.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود از بازی برابر گسترش روند رو به رشدی داشت تصریح کرد: در بازی مقابل گسترش فولاد به‌هیچ‌وجه مستحق شکست نبودیم و اگر کمی بدشانس نبودیم حتی می‌توانستیم با سه امتیاز زمین‌بازی را ترک کنیم.

سرمربی سپیدرود بابیان اینکه خوشحال در هفته چهارم توانست اولین سه امتیاز سپیدرود را کسب کند افزود: در بازی برابر پیکان بالاخره توانستیم به آنچه استحقاقش را داشتیم دست‌یابیم و اولین سه امتیازمان در لیگ برتر را کسب کنیم. در بازی آخر برابر سپاهان نیز با یک تاکتیک دفاعی مناسب توانستیم به‌خوبی راه‌های نفوذ این تیم را ببندیم و با تک امتیاز این دیدار به رشت بازگردیم. بسیار امیدوارم در هفته‌های پیش رو بتوانیم همین روند رو به رشد را ادامه بدهیم.

نظرمحمدی با اشاره به جدایی صادقیان از تیم سپیدرود بیان داشت: پیام صادقیان ازنظر فنی بازیکن قابلی است ولی همه در فوتبال ایران می‌دانند که حرف‌وحدیث پیرامون این بازیکن بسیار است. با تمام این تفاسیر باشگاه سپیدرود اعتماد کرد که این بازیکن می‌تواند به باشگاه، هوادارانش در جهت تعالی فوتبال استان و سپیدرود کمک کند.

این انتظار را داشتیم که ایشان نیز به باشگاه اعتماد کند. چک پیام هم آماده بود که از بعد ثبت قرارداد به ایشان تقدیم شود لیکن آقای صادقیان اعتماد نکرد و پیغام داد که ابتدا باید چکم را دریافت کنم و بعد قراردادم را ثبت کنم که با توجه اینکه در استراتژی باشگاه اعتماد دوطرفه باید وجود داشته باشد این همکاری میسر نشد. برای پیام صادقیان در هر تیمی که ادامه فعالیت داشته باشد آرزوی موفقیت دارم

وی در مورد جذب هافبک سابق پرسپولیس اظهار کرد: شهاب کرمی در قسمت میانی زمین ‌بازیکن توانمندی است و ما نیاز به یک بازیکن رهبر و بازیگردان در این قسمت از زمین داشتیم و امیدوارم که وی ازنظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشد تا بتوانیم در همین هفته‌های ابتدایی از حضورش در زمین استفاده کنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه