ملوان یک بادران یک :

لیگ یک/ تساوی پر حرف و حدیث در انزلی

جنجالی ترین بازی هفته سوم لیگ دسته اول را دو تیم ملوان و بادران در انزلی پشت سر گذاشتند.

لیگ یک/ تساوی پر حرف و حدیث در انزلی

به گزارش هشت دی، شاگردان نادر دست نشان و محمد ربیعی که از مدعیان حضور در لیگ برتر محسوب می‌شوند، در دیداری جنجالی که دو اخراجی نیز به همراه داشت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ملوان نیمه اول این دیدار را با پنالتی ایمان باصفا به سود خود خاتمه داد اما نیمه دوم یک ۴۵ دقیقه جنجالی را برای داور این بازی رقم زد و اعتراضات پیاپی نیمکت بادران را با توجه به تصمیمات جنجالی داور به همراه داشت.

بادران که در تلاش برای به تساوی کشاندن بازی بود در دقایق پایانی با اخراج بحث برانگیز کریم اسلامی به دلیل صحنه مشکوک به پنالتی بازی را وارد جنجال کرد. در نهایت شاگردان ربیعی موفق شدند روی ضربه ایستگاهی ریگی و ۱۰ نفره بازی را به تساوی بکشانند. این اما پایان کار نبود و داور بازی در ثانیه های پایانی با اعلام یک ضربه پنالتی به سود ملوان بازی را بار دیگر وارد جنجال کرد و اعتراضات شدید نیمکت در نهایت با اخراج اکبر صغیری، مهاجم بادران آرام گرفت تا ایمان باصفا پشت دومین ضربه پنالتی خود در این بازی بایستد. باصفا اما مقابل مهدی اسلامی، دروازه بان فصل گذشته ماشین سازی در لیگ برتر ناکام ماند تا بلافاصله بعد از این ضربه، داور سوت پایان بازی را به صدا در بیاورد.

اعتراضات بازیکنان بادران با سوت پایان بازی نیز ادامه داشت و در نهایت با میانجیگری مسئولان راهی رختکن شدند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه