در دومین جلسه شورای شهر تالش چه گذشت؛

شهردار جدید تالش کیست؟ / اختلافات در دومین جلسه شورای شهر تالش

با وجود رأی گیری برای انتخابات تالش و انتخاب شهردار، برخی اعضای شورای شهر اعتقاد دارند انتخاب شهردار به جلسه بعدی شورا موکول شده است.

شهردار جدید تالش کیست؟ / اختلافات در دومین جلسه شورای شهر تالش

به گزارش ۸دی، صبح امروز جلسه شورای شهر تالش تشکیل شد و ۴ عضو شورا رامین باباپور از اعضای شورای پنجم شهر را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند و ۳ عضو شورا در فرایند رای گیری شرکت نکردند و اعتقاد دارند باباپور شهردار نشده است.

طبق قانون اگر از ۷ عضو شورا ۴ عضو به شهردار مدنظر رای بدهند وی بعنوان شهردار انتخاب می‌شود و حتی اگر ۳ رای را مخالف در نظر بگیریم باز هم اثری در نتیجه رأی گیری ندارد.

با این وصف، با ۴ رای رامین باباپور بعنوان شهردار جدید تالش انتخاب شده است و منع قانونی برای آغاز به کار وی وجود ندارد.

رامین باباپور تا تائید و صدور حکم بعنوان شهردار، عضو شورای شهر تالش باقی می ماند و در صورت تأیید نهایی باید از این مسئولیت استعفا دهد.

با وجود انجام رأی گیری برای انتخاب شهردار تالش، پورپناه از دیگر اعضای شورای شهر تالش اظهار داشت: باباپور هنوز شهردار نشده است.

وی افزود: سه عضو در فرایند رای گیری شرکت نکردند و انتخاب شهردار به جلسه بعد موکول شده است.

در همین خصوص فیروزی اردویی دیگر عضو شورای شهر تالش نیز گفت: شهردار هنوز تعیین نشده است و گزینه مدنظر سه نفر از اعضای شورا برای شهردار شدن سعید سلامی می‌باشد.

وی افزود: آرای محفوظی، پورپناه و بنده آقای سعید سلامی است.

گفتنی است رامین باباپور فوق‌لیسانس طراحی محیط‌زیست، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت باغ شهر جلگه و مدرس دانشگاه و عضو حزب کارگزاران، عضو فدراسیون جهانی معماران منظر، عضو انجمن متخصصین فضای سبز و منظر ایران و دارای مقالات پژوهشی متعدد در حوزه‌های معماری منظر و فضای سبز است و عضو دوره چهارم شورای شهر تالش بوده است که با کسب حدود ۸۰۰۰ رأی به‌عنوان نفر سوم و عضو شورای پنجم شهر تالش از سوی مردم این شهر انتخاب شد.

 

منبع: صریح خبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه