نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

شهدای مدافع حرم محصول ۸ سال دفاع مقدس هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: ۸ سال دفاع مقدس ما شهدای مدافع حرم می سازد و می بینیم که بیشتر شهدای مدافع حرم جوانان امروز هستند.

شهدای مدافع حرم محصول ۸ سال دفاع مقدس هستند

به گزارش خبرنگار ۸دی از بندرانزلی، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری امروز در همایش تقدیر از خادمان راهیان نور استان گیلان با بیان اینکه هر کاری درست انجام شود موثر است، اظهار داشت: جهاد فی سیبیل الله امری است که خداوند بر آن امر کرده و هیچگاه اثرش ناپدید نخواهد شد.

وی با بیان اینکه اجر شهدا دوام دارد، افزود: علاوه بر اینکه شهدا نمرده اند بلکه نزذ خدا روزی نیز می خورند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه هر کار با اخلاصی یقینا اثرگذار است، گفت: سی سال پیش رزمنده ای در منطقه ای به شهادت رسیده و جسمش از بین رفته اما اثرش باقی مانده و اکنون در شهر ها معجزه می آفریند.

تسخیری با بیان اینکه اخلاص شهید حججی‌ها می آفریند اظهار کرد: اخلاص در رزمندگان اسلام نظیر شهید حججی باعث شد تا آخرین گلوله با دشمنان اسلام بجنگد.

وی با بیان اینکه شهید حججی قبل از شهادت جسم شیطان را در روح خود از بین برده بود، گفت: آنچه که باعث خلق دفاع مقدس شد اخلاص رزمندگان اسلام بود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با معنوی خواندن مناطق عملیاتی کشور افزود: جوانان با عشق و اخلاص در منطق عملیاتی حضور پیدا می کند و خاک مناطق را به سوغات با خود می برند.

تسخیری با بیان اینکه آنچه که معنوت آفرین در مناطق عملیتتی بوده اخلاص است، گفت: عاملی که رزمندگان دفاع مقدس را در سخترین شرایط حفظ می کرد اخلاص و تقوای الهی بود.

وی با اذعان به اینکه فرمانده گردان در دوران دفاع مقدس پوتین های رزمندگان اسلام را واکس می زد، گفت: با مرور تاریخ دفاع مقدس مشاهده می شود شهدا رضایت خدا را در تمام امور خود دیده اند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به فرموده امام جنگ برای ما یک نعمت بوده گفت: ۸ سال دفاع مقدس ما شهدای مدافع حرم می سازد و می بینیم که بیشتر شهدای مدافع حرم جوانان امروز هستند.

تسخیری با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس همچون شهدای امروز مدافعان حرم با صلابت در مقابل دشمنان سینه سپر کردند، گفت: تنها با اخلاص است که جامعه را متحول می کند و اثر گذار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه