خبرنگار: ابوالفضل شکری
عضو شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور:

لاهیجان ۳ روز دست منافقین بود/ بچه آخوندها بر سر مردم تفنگ می‌کشیدند

عضو شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور گفت: در لاهیجان بچه آخوندها آمده بودند و تفنگ بر سر شما می‌کشیدند و منافقین لاهیجان را سه روز تصرف کرده بودند.

لاهیجان ۳ روز دست منافقین بود/ بچه آخوندها بر سر مردم تفنگ می‌کشیدند

به گزارش ۸دی، محمد جعفری گیلانی در جلسه معارفه مهدی صدیق امام جمعه جدید لاهیجان که در جلسه شورای اداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از مسائل مهم، رهبری در جهان است که بزرگترین و بهترین پدیده است و رهبران سالم موفقیت بیشتری داشتند.

وی افزود: امروز رهبری به دست ولی فقیه آگاه، دانا و عاقل است اما امروز وظیفه ما امروز مهم تر از رهبری است چون فرمانده در ستاد و سرباز در صف است و کار صف مشکل تر از صف است فرمانده در اتاق راحت نشسته است اما سرباز خاک و خون و آب و لجن و نان کپک دار می خورد اما این مسائل برای فرمانده نیست و لذا تکلیف ما امروز بیشتر است.

عضو شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور گفت: من همیشه خائف بودم که بعد از آیت الله طالقانی چه کسی باید نماز جمعه تهران را اداره کند. وقتی فوت کردند زدیم به سرمان که چه کسی باید این ۱۰۰ هزار جمعیت را اداره کند. آیت الله طالقانی رفت نفر دوم با ۵۰۰ هزار نفر آمد. نفر دوم رفت مقام معظم رهبری با یک میلیون نفر آمد. بنده در متن قضیه هستم و می‌دانم و هفته آینده که مقام معظم رهبری می آید ۲ میلیون نفر می‌آیند.

جعفری گیلان ادامه داد: نماز جمعه چهره کریه استکبار را کاملا روشن می‌کند و این مسئله هیچ وقت رخ نداده بود.

عضو شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: بنده یک روز آمدم غربت آقای کریمی شهید مظلوم را دیدم که ۵۰ نفر هم اطرافش نبودند ولی اگر امروز کریمی زنده بود گل سر سبد این شهر و استان بود. شهید کریمی بر سر این شهر حق زیادی داشت. این شهر شما در سال ۶۰ سه روز دست منافقین بود. آمل که امروز از مراکز خوب ماست سه شبانه روز در دست کمونیست ها بود.

وی ادامه داد: در لاهیجان بچه آخوندها آمده بودند و تفنگ بر سر شما می‌کشیدند. باور کنید لجوج‌ترین کمونیست‌ها و مجاهدین خلق در ۷ سالی که بنده در زندان بودم از بچه‌های لاهیجان بودند و امروز بهترین از لاهیجان است چون آن مزه تلخ گذشته را چشیدند. حسن‌پورها و … نمی‌دانید چه جانورهایی بودند. اینها علاوه بر عناد با خدا با هر انسان منصف و حق و حق جو ضدیت و تقابل داشتند اما امروز لاهیجان از هر نظر مورد قبول است.

جعفری گیلانی گفت: همانطور که ۷۰۰ سال قبل آل بویه‌ها از لاهیجان برخواستند امروز هم باید آل بویه‌ها از این شهر برخیزند.

عضو شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور در پایان ضمن تمجید از عملکرد مهدی صدیق در کسوت امام جمعه لنگرود اظهار داشت: ایشان به دلیل ۱۵ سال تدریس در دانشگاه ارتباط خوبی با جوانان دارد و می تواند از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه