عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

دکتر هاشمی نخستین وزیر بهداشت ۸ ساله در نظام جمهوری اسلامی خواهد شد

نیکفر گفت: دکتر قاضی‌زاده هاشمی مشکلی در رأی آوردن ندارد و نخستین وزیر بهداشت ۸ ساله در نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

دکتر هاشمی نخستین وزیر بهداشت ۸ ساله در نظام جمهوری اسلامی خواهد شد

به گزارش ۸دی، ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به آمدوشد وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی و حضور در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس اظهار کرد: سید حسن قاضی‌زاده هاشمی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همانند سایر وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند.

وی بابیان اینکه نمایندگان به نقطه نظرات و برنامه‌های دکتر هاشمی گوش‌داده و موافق برنامه‌های وی هستند، افزود: دکتر هاشمی مشکلی در رأی آوردن در مجلس ندارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر مثبت وکلای ملت به وزیر بهداشت فعلی، گفت: اجماع نظر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بر این است که به وزیر بهداشت فعلی رأی بدهند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ایراداتی که در حوزه نظام سلامت و مشکلاتی که در چهار سال اول دوران تصدی قاضی‌زاده هاشمی بوده باید رفع شود، تصریح کرد: ایرادات برنامه‌های وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مطرح شد و دکتر هاشمی ایرادات را استماع کردند و قرار است نقاط قوت برنامه‌های وی حفظ و نقاط ضعف مرتفع شوند.

نیکفر بابیان اینکه دکتر هاشمی از وزرای موفق در دولت یازدهم بوده، گفت: با رأی قاطع دکتر هاشمی نخستین وزیر بهداشت و درمان ۸ ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه