خبرنگار: ابوالفضل شکری
دوشنبه برگزار شد؛

اردوی جهادی مسئولان لنگرودی در مناطق محروم این شهرستان / تصاویر

اردوی جهادی مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لنگرود به سرپرستی فرماندار این شهرستان در روستاهای بخش اطاقور این شهرستان برگزار شد.

اردوی جهادی مسئولان لنگرودی در مناطق محروم این شهرستان / تصاویر

به گزارش ۸دی، اردوی جهادی مسئولان شهرستان لنگرود در روستاهای سر لیل، چالدشت، لیارود، فی آب و چنگول  به سرپرستی سید رضا جوادپور فرماندار این شهرستان  با حضور محمدی معاون سیاسی و اجتماعی، مصطفوی معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری و روسای ادارات و نهادهای شهرستان لنگرود و بخش اطاقور برگزار شد.

این بازدید میدانی و ملاقات مردمی با هدف بررسی مشکلات و نحوه خدمات رسانی دولت تدبیر و امید به روستاها با هماهنگی شیرزاد روشن بخشدار بخش اطاقور لنگرود انجام شد.

فرماندار لنگرود در حاشیه این بازدید میدانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: این بازدید برای بررسی مشکلات اهالی ییلاق نشین روستای فی آب به همراه بخشدار اطاقور و مسئولان ادارات انجام شد.

وی افزود: مشکلات مربوط به راه دسترسی، برق، آب و مسائل منابع طبیعی مورد بررسی قرار گرفته شد که با حضور مسئولان در روستا تصمیمات خوبی گرفته شد که بر اساس آن باید راه دسترسی حداقلی برای این روستا با استفاده از اردوی جهادی سپاه حل شود.

جوادپور ادامه داد: برای حل مشکل برق رسانی به روستا با استفاه از انرژی خورشیدی اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته است و برای مسائل بهداشتی روستا نیز تصمیماتی گرفته شد.

فرماندار لنگرود گفت: تعدادی از جوانان بیمار روستا نیز با توجه به هماهنگی های انجام شده مقرر شد به بیمارستان مراجعه کنند و مورد درمان قرار بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه