شهید حسین دراجی

شهید حججی و حسین دراجی و تعداد دیگری از مدافعان، در پایگاهی در مرز مشترک سوریه و عراق در تنف بودند که داعشی ها با چند خودروی انفجاری به آنها حمله می‌کنند

شهید حسین دراجی

به گزارش ۸دی، سردار حسین سلامی به منظور بررسی تحولات منطقه، شکست‌های تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق و نیز تشریح توانمندی‌های دفاعی کشور در جهت مقابله با تهدیدات فرارو، در برنامه زنده تلویزیونی «نگاه یک» حاضر شد.

جانشین فرمانده سپاه در این برنامه در تشریح نحوه اسارت و شهادت محسن حججی گفت: شهید حججی و تعداد دیگری از مدافعان، در پایگاهی در مرز مشترک سوریه و عراق در تنف بودند که داعشی ها با چند خودروی انفجاری به آنها حمله می‌کنند و نیروهایشان از پشت و از سمت خودی به آنها هجوم می‌آورند و غافلگیر می‌شوند. تروریست‌ها تعدادی را شهید و حججی را اسیر و بعد به شهادت می‌رسانند.

اما قاتل اصلی محسن حججی، حسین قمی(مرتضی حسین پور شلمانی)، حسین دراجی و … کیست؟

روز دوشنبه جنگنده های آمریکایی منطقه الجمونه نزدیک مرز تنف (مرز عراق و سوریه) که تنها چند روز بود توسط گردان های سیدالشهداء وابسته به حشد الشعبی را بمباران کردند، دقایقی پس از این بمباران که بر اثر آن حدود ۴۰ رزمنده شهید شدند که در بین آنان ۷ عضو سپاه پاسداران از قبیل فرمانده بلندپایه ایرانی حسین قمی نیز وجود داشته اند

دقایقی از این بمباران نگذشته بود که تروریست های داعشی با ورود از مربع امنیتی آمریکا با حضور در منطقه به تصرف منطقه و اسارت گرفتن محسن حججی می پردازد.

آری قاتل اصلی محسن حججی، حسین قمی (مرتضی حسین پور شلمانی)، حسین دراجی (به ادعای رسانه های معاند و دشمنان نظام جمهوری اسلامی) کسی جز آمریکا نیست. به راستی اگر بمباران شدید آمریکا نبود آیا تروریست های وهابی می توانستند منطقه ای را که چند روز قبل با بی آبرویی ترک کرده اند را دوباره باز پس گیری نمایند و بابت شهادت فرماندهان ایرانی به شادی بپردازند؟

سوال اینجاست که واکنش مسئولین جمهوری اسلامی ایران نسبت به این اقدام و جنایت علنی آمریکا چه بوده است؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه