خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه چابکسر:

خبرنگاران باید درد دل مردم را به مسئولان برسانند

امام جمعه چابکسر گفت: مردم نمی توانند به راحتی با مسئولان ارتباط داشته باشند و خبرنگاران باید درد دل مردم را به مسئولان برسانند.

خبرنگاران باید درد دل مردم را به مسئولان برسانند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین محمود کشاورز قاسم آبادی صبح امروز در نشست با خبرنگاران در دفتر امام جمعه این بخش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: همه خبرنگاران باید به چند دستور اسلام به خوبی عمل کنند. مردم از خبرنگاران صداقت می‌خواهند. راستگویی باید در رأس امور یک خبرنگار باشد. اگر این کار را انجام داد مردم به آنها اعتماد می کنند.

وی افزود: خبرنگار نباید کم نویسی و زیاده نویسی کند و باید امانت دار خبر باشد و بداند خبر به عنوان امانت در دست یک خبرنگار است.

امام جمعه چابکسر ادامه داد: سومین نشانه یک خبرنگار به موقع رساندن خبرنگار است و اگر خبر دیر به مردم برسد دیگر فایده نخواهد داشت.

کشاورز قاسم آبادی، چهارمین صفت خبرنگاران واسطه و رابط بودن بین مردم و مسئولان دانست و گفت: مردم نمی توانند به راحتی با مسئولان ارتباط داشته باشند و خبرنگاران باید درد دل مردم را به مسئولان برسانند.

وی تأکید کرد: خبرنگار باید حامل وحدت باشد و نباید خبرنگار عامل تفرقه باشد بلکه باید آبی بر آتش تفرقه باشد و خبرنگار نباید مانند بنزین بر آتش عمل کند.

وی انتقاد از مسئولان را وظیفه خبرنگاران عنوان کرد و گفت: خبرنگار باید انتقاد کند اما تخریب به معنی انتقاد نیست و خبرنگار نباید بصورت جناحی برخی را تخریب کند و اگر خبرنگاران به این نکات عمل کند محبوب مردم خواهد شد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه