فرمانده نیروی انتظامی شفت در جمع اصحاب رسانه:

حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظیفه خبرنگاران است / رشد ۳۰۰ درصد کشف مواد مخدر در شفت

فرمانده انتظامی شفت حفظ ارزش‌های انقلاب را مهمترین وظیفه خبرنگاران دانست و گفت: تامین امنیت مهمترین ماموریت پلیس است.

حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظیفه خبرنگاران است / رشد ۳۰۰ درصد کشف مواد مخدر در شفت

به گزارش ۸دی، علی صداقت امروز در جمع اصحاب رسانه شهرستان شفت به نقش بی بدیل رسانه ها اشاره کرد و اظهار داشت: نقش بی بدیل خبرنگاران در دفاع مقدس و عرصه های اجتماعی امروز بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه رسالت سنگینی بر دوش خبرنگاران است، افزود: خداوند در قرآن به قلم و آنکسی که می نویسد قسم یاد کرده و این بیانگر حساسیت شغل خبرنگاری است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت به تقوا و حق گویی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: حق‌گویی از شاخصه‌های اصلی خبرنگاران است و بی‌شک خداترسی در همه خبرنگاران وجود دارد.

صداقت به حفظ ارزش‌های اسلامی توسط خبرنگاران تاکید و بیان کرد: با توجه به توطئه هایی که دشمنان اسلان برای نظام دارند و خانواده های ایرانی را تهدید می کنند حفظ ارزش ها و دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظیفه ی خبرنگاران است.

وی با اذعان به اینکه خبرنگاران زبان گویای مردم و مطالبه گری در جامعه هستند، افزود: خبرنگاران تصویرگر واقعیت‌ها در جامعه‌اند و تخصص، امانتداری و انسجام جامعه از اصلی ترین خط مشی اصحاب رسانه است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت با لزوم فراهم آوری امنیت جامعه با همکاری مردم تاکید کرد و گفت: هر جا نقش مردم در ماموریت های پلیس همراه باشد پلیس موفق تر است و خبرنگاران بهتر می توانند در این نقش کمک کننده و در واقع همیار پلیس باشند.

صداقت با بیان اینکه تامین امنیت در جامعه از مهمترین ماموریت پلیس است، گفت: تاکنون ۲۵ نشست و جلسه آموزشی در راستای ایجاد امنیت از طریق برنامه های فرهنگی در محلات برگزار کرده‎ایم.

وی با اشاره به برگزاری ۹ نمایشگاه عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد در شهرستان گفت: بیش از ۱۵ بنر در مقابله با ناهنجاری ها و سرقت و همچنین ارتقای فرهنگ راهور در سطح شهرستان نصب شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت با اشاره به پخش بالغ بر ۲۰۰۰ بروشور در مدخل‎های ورودی شهرستان، گفت: با ایجاد برنامه های فرهنگی ۵ مرحله بسته فرهنگی توزیع کرده ایم.

صداقت با بیان توریست پذیر بودن شهرستان شفت و احیای امر به معروف در جامعه گفت: با همکاری سپاه، اوقاف و تبلیغات اسلامی در ارتقای امنیت اجتماعی و تذکرات لسانی اقدامات قابل توجهی در شهرستان انجام گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در چهار ماهه گذشته در مقایسه با سال گذشته اظهار کرد: با مشارکت مردم شهرستان توانستیم با کاهش ۳ درصدی سرقت مواجه شویم که از الطاف خدا و همکاری مردم بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت همچنین به کشف مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی با محوریت روستاها و محلات شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری با پلیس مواد مخدر و مردم توانستیم کشفیات مواد مخدر را ۳۰۰ درصد افزایش دهیم.

صداقت با بیان اینکه در برخورد با صنوف متخلف ۱۰۰ درصد رشد داشته‌ایم و اصناف متخلف پلمت و یا پلمپ موقت شده‌اند، گفت: در سطح شهرستان شفت ۳۶ درصد کشفیات قاچاق چوب و ۴۵۰ درصد کشفیات قاچاق سوخت رشد یافته است.

وی با بیان اینکه ۵۰ دستگاه خودروهای متخلف در شهرستان شفت توقیف شده‌اند گفت: ۳۶۰ دستگاه موتور سیکلت در شهرستان شفت طی چهار ماه اخیر توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شفت همچنین به آمار بالای تصادفات در شفت انتقاد کرد و گفت: بیشترین تصادفات فوتی و جرحی مربوط به موتور سواران و استفاده نکردن از کلاه ایمنی است.

صداقت با بیان اینکه در دستگیری معتادین ۳۶ درصد رشد داشته ایم، افزود: مردم شهرستان مجموعا بالغ بر ۳۰۶۰ تماس با فوریت های پلیس داشته اند که نسبت به گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه