ساخت۵هزار واحدمسکونی برای‌مددجویان‌توسط‌ سپاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: تاکنون ۱۵۰۰ هکتار از زمین‌های خوزستان و ۱۲۰۰ هکتار از زمین‌های استان قزوین، با کاشت نهال بیابان‌زدایی شده است.

ساخت۵هزار واحدمسکونی برای‌مددجویان‌توسط‌ سپاه

به گزارش ۸دی، سردار «نعمان غلامی» رئیس سازمان بسیج سازندگی در خصوص درختکاری در استان خوزستان اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی‌های انجام شده و طبق تفاهم‌نامه‌ای که به امضا رسید، قرار بود ۴ هزار هکتار از زمین‌های استان خوزستان توسط گروه‌های جهادی درختکاری شود اما به دلیل آماده نبودن مقدمات، این کار انجام نشد و قرارگاهی با ظرفیت‌های بالا تشکیل شد و ۱۴ استان عضو این قرارگاه شدند.
وی خاطرنشان کرد: با تشکیل این قرارگاه تاکنون توانسته‌ایم در یک هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های خوزستان درختکاری کنیم.سردار غلامی تاکید کرد: در اجرای این طرح، مردم نقش بسیار موثری دارند و آبیاری نهال‌های کاشته شده توسط مردم انجام می‌شود.رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: این طرح در استان قزوین نیز در حال اجرا است و تاکنون در یک هزار و ۲۰۰ هکتار از زمین‌های این استان، درخت کاشته شده است.

وی در رابطه با همکاری بسیج سازندگی با کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در راستای کمک به محرومان و روستائیان نیازمند، تفاهم‌نامه‌ای بین این دو نهاد در حال تنظیم است. همچنین در سال گذشته سپاه توانست، ۵ هزار واحد مسکونی را برای مددجویان کمیته امداد بسازد و این همکاری قرار است، افزایش یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه