واکنش امام جمعه تالش به اظهارات پوراوزان؛

استاندار گیلان برخورد مناسبی با معاون خود کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد

امام جمعه تالش گفت: از استاندار تقاضا دارم برخورد مناسبی با مدیر کل سیاسی استانداری داشته باشد تا درس عبرتی برای او و دیگران باشد.

استاندار گیلان برخورد مناسبی با معاون خود کند تا درس عبرتی برای دیگران باشد

به گزارش ۸دی به نقل از  مریان خبر، حجت الاسلام انصاری امام جمعه تالش در بخشی از خطبه دوم نماز جمعه تالش به  تحریم های جدید کنگره آمریکا اشاره کرده و گفت: مقابله با تحریم های آمریکا باید عملی باشد نه فقط در حد حرف و سخن.

وی ادامه داد: آمریکا در صدد ایجاد اختلاف داخلی و شکل دهی به دو قطبی کاذب مانند امنیت، معیشت هستند و هدفشان نیز از بین بردن اصل نظام به وسیله تضعیف مراکز اقتدار نظام است لذا مسئولین و مردم و همه باید مواظب باشند تا زمینه وحدت و همدلی و یکپارچگی بیشتر فراهم آید.

حجت الاسلام انصاری در فراز دیگری از خطبه دوم بیان داشت: همه مسئولین باید در زمینه وحدت و همدلی و یکپارچگی بیشتر تلاش کنند، نه اینکه با بعضی سخنان نابجا در زمین دشمن بازی کنیم.

امام جمعه تالش افزود: اینکه بعضی از مسئولین سیاسی استانداری می گویند که سپاه حق دخالت در امور اقتصادی را ندارد از آن حرفهای عجیب و غریب است.اولا بر طبق اساسنامه در زمان صلح سپاه حق دارد برای عمران و آبادی کشور فعالیت کند.ثانیا، پس از جنگ همه دولت ها از سپاه برای عرصه سازندگی دعوت به فعالیت نموده اند و سپاه نیز کمک کرده است، که آمار بالای سازندگی اعم از ساخت مسکن و سد و دیگر خدمات شایان آن نشان دهنده این امر می باشد، ثالثا در همین ۴سال دولت اعتدال نیز این رویه ادامه داشته است. بنابراین از استاندار محترم تقاضا دارم برخورد مناسب با این شخص انجام شود تا درس عبرتی برای او و دیگران باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه