عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت:

راهنمایی و رانندگی برای راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت همراهی نمی‌کند

کارگرنیا گفت: زیرساخت مرکز کنترل ترافیک رشت فراهم شده است اما متاسفانه راهنمایی و رانندگی در این خصوص همراهی لازم را ندارد.

راهنمایی و رانندگی برای راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک رشت همراهی نمی‌کند

به گزارش ۸دی، محمدحسین واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه راهنمایی و رانندگی در اکثر چهار راههای شهر رشت توسط سربازان و افراد غیرمتخصص مدیریت می‌شود اظهار داشت: در خصوص مرکز کنترل ترافیک شهر باید یکسری زیر ساخت توسط شهرداری رشت فراهم می‌شد و اینکار صورت گرفته اما متاسفانه راهنمایی و رانندگی در این خصوص همراهی لازم را ندارد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی رشت گفت: مسئولیت مباحث ترافیکی بر عهده راهنمایی و رانندگی است اما متاسفانه شرایط به سمتی در جریان است که در رشت مسئولیت ترافیکی را جزو وظایف شهرداری می‌دانند و این موضوع صحیح نیست.

واثق کارگرنیا افزود: مرکز کنترل ترافیک یک امتیاز برای راهنمایی و رانندگی محسوب می‌شود و در حالیکه شهرداری رشت هزینه های هنگفتی جهت راه اندازی این مرکز هزینه کرده است متاسفانه راهنمایی و رانندگی در گرفتن گذرواژه مربوط به دوربینهای ثبت تخلف اقدام نمی‌کند و این موضوع موجب تاخیر در بهره برداری از مرکز کنترل ترافیک رشت شده است.

کارگرنیا با اعلام اینکه باید این موضوع بایدبه استاندار اطلاع داده شود تصریح کرد: باید در مقابل این کم‌کاریها برخورد قاطعانه صورت بگیرد.

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در خصوص وضعیت نامطلوب خیابان شریعتی نیز خاطر نشان کرد: مدتی است این خیابان هر روز دستخوش تغییرات ظاهری و بی‌مورد است.

کارگرنیا افزود: یک روز سطح خیابان را گلدان می‌گذارند و روز دیگر گلدانها را جمع آوری و کاتر قرار می‌دهند .

وی با بیان اینکه این اقدامات غیر قابل توجیه است گفت: باید این موضوع بررسی و از تکرار آن جلوگیری شود.

این عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت در خصوص توزیع ناعادلانه خدمات شهرداری رشت در برخی از محلات تصریح کرد: برخی از درخواستها به جهت ارتباطات در شهرداری رشت در حال انجام است و این موضوع موجب انتقاد شهروندان نسبت به شورا و شهرداری شده است.

کارگرنیا افزود: اجرای آسفالت در برخی از محلات موجب اعتراض ساکنین مناطقی شده که محلات مورد سکونتشان سالهاست فاقد آسفالت می‌باشند و امیدوارم در ارائه خدمات به شهروندان تلاش نموده و شائبه‌ها برطرف شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علي
سلام واقعا جاي تاسفه كه چنين مركزي با ذره دره پول مردم ساخته ميشه ولي بنا به دليل همكاري نكردن پليس مورد بهره برداري قرار نميگيره
در حاشیه