جزئیات مرگ دختر زورگیر در میدان المپیک تهران

مردی که در دزدی و اخاذی از مردی در غرب تهران و فرار از دست پلیس باعث مرگ دختر زورگیر شده بود، سرقت را گردن دوست زخمی‌اش انداخت.

جزئیات مرگ دختر زورگیر در میدان المپیک تهران

به گزارش ۸دی، بامداد دوشنبه دو مرد و یک زن در غرب تهران به مردی حمله کرده و کیفش را دزدیدند. آنها برای بازپس دادن اموال شاکی درصدد اخاذی ۷۰۰ هزار تومانی از وی بودند که ناکام ماندند.

همان موقع با شکایت شاکی سارقان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند، اما در جریان این تعقیب و گریز یکی از متهمان که دختری جوان بود، کشته شد. دو مرد دیگر که یکی از آنها زخمی شده بود هم بازداشت شدند. با هماهنگی قضایی از سوی قاضی مرادی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات درباره پرونده آغاز شد. این در حالی بود که سارق زخمی به بیمارستان منتقل و تحقیقات از همدست جوان او آغاز شد.
سارق بازداشت شده دیروز در جریان تحقیقات قضایی گفت: من کشتی‌گیر هستم. دختر کشته‌شده هم دوست همدستم به نام بهرام بود. شب حادثه بهرام همراه دختر مورد علاقه‌اش به دیدنم آمد. می‌گفت با مردی دعوا کرده و می‌خواهد از او انتقام بگیرد.
بنابراین از من خواست برای تنبیه و دعوا با آن مرد همراهش بروم که قبول کردم. آن دو، سوار خودروی پژوی من شدند و به غرب تهران رفتیم. او مردی را مقابل خودپرداز دید و خواست او را تعقیب کنم. طبق خواسته دوستم عمل کردم و پشت سر آن مرد راه افتادیم.
وقتی آن مرد به خانه‌اش رسید، آنها از خودرو پیاده شده و با سرقت کیف او، از من خواستند حرکت کنم. بهرام می‌گفت باید از این مرد اخاذی کنیم. قصد اخاذی ۷۰۰ هزار تومانی داشتیم که گشت پلیس سر رسید و ما از ترس فرار کردیم.
در جریان فرار با اتوبوس و بعد با خودروی پژویی که در حرکت بود تصادف کردیم. ماموران به ما شلیک کردند و با اخطار می‌خواستند توقف کنیم. بعد از توقف خودرو متوجه شدم دختر همراهمان گلوله خورده و فوت شده و دوستم هم زخمی است. من آن دختر را فقط همان شب دیدم و نمی‌دانم خانواده‌اش کجا هستند.
با توجه به اظهارات ضد و نقیض متهم پرونده برای ادامه تحقیقات در دستور کار ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: جام جم آنلاین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه