خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود در حاشیه بازدید میدانی از مشکلات مردم:

تجهیزات تله‌کابین لنگرود مشکل ترخیص از کمرگ دارد / برای احداث فرودگاه با سرمایه‌گذاران مذاکره شده است

فرماندار لنگرود گفت: محموله تجهیزات تله‌کابین از خارج وارد شده و در کمرگ است و در سیر اداری ترخیص این لوازم مشکلاتی وجود دارد.

تجهیزات تله‌کابین لنگرود مشکل ترخیص از کمرگ دارد / برای احداث فرودگاه با سرمایه‌گذاران مذاکره شده است

سید رضا جوادپور در گفتگو با خبرنگار ۸دی در لنگرود درباره بازدید میدانی امروز از برخی روستاهای شهرستان، درباره پروژه تله کابین لنگرود اظهار داشت: محموله تجهیزات تله کابین این پروژه از خارج وارد شده و در کمرگ است و در سیر اداری ترخیص این لوازم مشکلاتی وجود دارد که در حال پیگیری هستیم و بخش هایی از این قطعات نیز هم اکنون در کانتینرهایی در لنگرود موجود است.

وی طول تله کابین لنگرود را ۳ کیلومتر عنوان کرد و افزود: مسائل قضایی تله کابین هم هماهنگ شده و در سایر بخش‌ها مشکلات در حال پیگیری است. در حال حاضر پروژه نیمه‌تمام و در بخش‌هایی در بالا اجرایی شده است و تاکنون قریب ۱۰۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است و اگر دستگاهها از گمرک ترخیص شوند پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان ۹۷ پروژه اجرایی خواهد شد.

فرماندار لنگرود ادامه داد: بخشی از مشکلات شهرستان باید در مرکز باید حل شود که به اتفاق نماینده محترم برای پیگیری آنها به تهران می رویم.

جوادپور گفت: برای رفع برخی مشکلات و انجام بعضی از پروژه‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری در شهرستان هستیم و برای مذاکره با سرمایه‌گذاران هم باید به تهران برویم. مذاکراتی هم در حوزه گردشگری با مدیر عامل هولدینگ گردشگری تأمین اجتماعی کشور و سایر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث فرودگاه برای هواپیمایی یک موتوره و کوچک و ورزش‌های‌ هوایی و ساخت هتل داشته‌ایم.

وی درباره بندر چمخاله نیز اظهار کرد: کار اجرایی بندر چمخاله عملا شروع شده و تاکنون ۶ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و پیشرفت کمی داشته است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: ساختمان آتش نشانی بخش اطاقور ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن تاکنون ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شده و نیاز به ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار دیگر دارد تا به اتمام برسد. این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر بربع در دو طبقه احداث شده است

جوادپور درباره پل روستای ایشیان اطاقور نیز گفت: این پروژه ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است ضمن اینکه برای آن تاکنون ۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار لنگرود در پایان اظهار داشت: ساختمان دهیاری تیکسر که در زمینی به مساخت ۸۰ متر مربع در حال احداث است ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای آن بیش از ۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سید رضا جواد پور صبح امروز علاوه بر بازدید از پروژه های نیمه تمام شهرستان لنگرود با مردمی در روستاهای تیکسر و مرزلات بصورت میدانی دیدار و گفتگو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

در بازدید امروز فرماندار لنگرود، شیرزاد روشن بخشدار اطاقور لنگرود و دیگر مسئولان محلی وی را همراهی می کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه