رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان:

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت پاداش بازنشستگان گیلان نیاز داریم

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: برای پرداخت پاداش پایان خدمت این بازنشستگان نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت پاداش بازنشستگان گیلان نیاز داریم

به گزارش ۸دی، کیوان محمدی در دومین جلسه شورای برنامه ریزی استان گیلان در سال جاری که ظهر شنبه با محوریت چگونگی توزیع اعتبارات هزینه ای ۲۴ دستگاه اجرایی استان تشکیل شد اظهار کرد: اعتبارات هزینه ای مصوب استان در سال گذشته ۳۲۵ میلیارد تومان بود که با توجه به عملکرد استان، این رقم تا پایان سال ۹۵ به رقم ۳۷۵ میلیارد تومان رسید.

وی افزود: در سال جاری، اعتبارات هزینه ای استان ۳۷۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال ۹۵، ۱۶.۲ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان ادامه داد: در بخش اعتبارات تملک و دارائی، در سال ۹۵، اعتبارات مصوب گیلان ۲۱۷ میلیارد تومان بود که در سال ۹۶ این رقم به ۴۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

محمدی با توضیح چگونگی تخصیص اعتبارات و هزینه های مربوط به حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های دولتی در استان گیلان گفت: در سال ۹۵، ۵۰۰ تن از کارمندان دولت در استان گیلان به مقام بازنشستگی نائل شده اند.

وی تصریح کرد: برای پرداخت پاداش پایان خدمت این بازنشستگان نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان ادامه داد: به طور میانگین هر کارمند دولت در استان طی سال گذشته از محل اعتبارات استانی، دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ماهانه دریافتی داشته است.

محمدی با اشاره به توزیع اعتبارات دستگاه ها در سال ۹۶ افزود: تلاش سازمان برنامه و بودجه این است که حق هیچ دستگاه اجرایی در دریافت اعتبارات ضایع نشود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه