عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

عقد قرارداد با شرکت توتال موجب ناامیدی شرکت‌های مشابه داخلی می‌شود

نیکفر گفت: شرکت توتال، شرکت بدعهدی است که قبلاً این بدعهدی در قراردادهای گذشته مشهود بوده است.

عقد قرارداد با شرکت توتال موجب ناامیدی شرکت‌های مشابه داخلی می‌شود

به گزارش ۸دی، ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان، قرارداد توتال را قراردادی بلندمدت نام برد و اظهار کرد: چون ما نمی‌توانیم برای آیندگان خود با توجه به بلندمدت بودن این قرارداد تصمیمی بگیریم از این منظر محل اشکال است.

وی به بدعهدی شرکت توتال در سنوات گذشته خبر داد و افزود: شرکت توتال، شرکت بدعهدی است که قبلاً این بدعهدی در قراردادهای گذشته مشهود بوده است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همایش منافقان در فرانسه هم‌زمان با عقد قرارداد نفتی ایران و توتال گفت: قرارداد توتال در زمانی منعقدشده که کشور طرف مقابل اجازه داده تا بدخواهان و مخالفان ایران که همان منافقان کوردل هستند همایشی در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه در خصوص قرارداد توتال صحبت‌هایی نیز در مجلس شده است، بیان کرد: قراردادی که در حوزه نفت ایران با شرکت‌های خارجی نظیر توتال بسته شد توسط متخصصان داخلی کشور نیز قابل انجام بود.

نیکفر بابیان اینکه سپردن امورات بزرگ کشور به شرکت‌های داخلی موجب یاس و ناامیدی در متخصصان داخلی می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ما می‌توانیم اقدامات مشابه شرکت توتال را در داخل کشور انجام بدهیم سپردن آن به دیگران یاس و ناامیدی را در بین متخصصین ما ایجاد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه