عضو شورای اسلامی شهر رشت پیشنهاد داد؛

تغییر نام داروخانه کارون رشت بنام آرسن میناسیان

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: پیشنهاد می‌کنم داروخانه کارون رشت بنام داروخانه آرسن میناسیان تغییر نام پیدا کند تا همگان بیشتر با این نیکوکار بزرگ آشنایی پیدا کنند.

تغییر نام داروخانه کارون رشت بنام آرسن میناسیان

به گزارش ۸دی، اسماعیل حاجی پور عصر امروز با حضور در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به موضوع ساخت تندیس از آرسن میناسیان اظهار داشت: عشق، معرفت و انسانیت در وجود مرحوم میناسیان خلاصه شده بود و آسایشگاه معلولین و سالمندان رشت و داروخانه کارون از جمله خیرات و برکات حضور این فرد نیکوکار و خیر در رشت بوده است.

وی با بیان اینکه تقدیر از این چهره ها موجب گسترش روح خدمت به مردم در جامعه می‌شود افزود: مرحوم میناسیان فردی بزرگ بود و معرفی وی و اقدامات نیکوکارانه‌اش موجب ترغیب دیگران به مشارکت در اعمال انساندوستانه و خداپسندانه خواهد شد.

در ادامه این جلسه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با اعلام موافقت جهت ساخت تندیس مرحوم نیکوکار آرسن میناسیان در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: قرار بود در پیاده راه فرهنگی رشت تندیسهای افراد فرهیخته، دانشمندان و چهره های ارزشی شهر رشت ساخته و در معرض دید عموم قرار بگیرد.

رضا رسولی افزود: داروخانه کارون یکی از افتخارات به لحاظ اولین‌ها در رشت می باشد و بنده معتقدم ساخت تندیس مرحوم میناسیان در جلوی داروخانه کارون بسیار زیبا و تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه باید به بناهای ارزشمند و تاریخی موجود در رشت توجه بیشتری صورت بگیرد گفت: خانه میرزا در رشت نیز نیازمند دمیده شدن روح تازه می باشد و بنده معتقدم تا درصورت نیاز با مالکین داروخانه کارون، خانه میرزا و… وارد مذاکره شده و موضوع تملک این اماکن توسط شهرداری رشت پیگیری شود.

رسولی خواستار نصب تندیس استاد ابتهاج در پیاده راه فرهنگی رشت شد و تصریح کرد: امیدوارم در روزهای باقی مانده به عمر شورای چهارم این اقدامات انجام و برگ زرینی در فعالیت شورای چهارم رشت ثبت شود.

در ادامه این جلسه عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت با اعلام اینکه مرحوم میناسیان انسانی شریف و متعقد بود گفت: خدمات زیادی توسط مرحوم میناسیان به مردم نیازمند رشت انجام شد و با گذشت سالیان طولانی از درگذشت وی همواره مردم به نیکی از او یاد می کنند.

فاطمه شیرزاد دیگر عضو شورای شهر رشت نیز با اشاره به اینکه باید قدر دان نیکوکاران باشیم گفت: امیدواریم با انجام برنامه‌ریزی‌های مناسب شاهد برگزاری برنامه های یادبود و تجلیل از این چهره های ماندگار و ارزشمند در شهر رشت باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه