رئیس پلیس راه گیلان خبر داد؛

دو کشته در تصادفات روز گذشته ماسال و فومن

واژگونی پژو ۲۰۶ وهمچنین برخورد دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر متأسفانه دو کشته و دو مجروح در محورهای مواصلاتی استان گیلان بر جای گذاشت.

دو کشته در تصادفات روز گذشته ماسال و فومن

به گزارش ۸دی، سرهنگ “حسین محمدپور” در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار داشت: در ساعت ۲۰:۰۰ روز گذشته یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در محور ییلاقی ماسال در حال تردد بود به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه واژگون شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در پی این واژگونی سرنشین خودرو (مرد۳۲ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و راننده (خانم ۳۷ ساله) راهی بیمارستان شد، افزود: در حادثه دوم که در ساعت ۲۳:۰۰ در محور فومن به باغبانان رخ داد، یک دستگاه موتورسیکلت که در حال تردد بود به علت انحراف به چپ با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر برخورد کرد.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: در اثر این برخورد ترکنشین موتورسیکلت (مرد ۵۲ ساله) به علت شدت جراحات وارده در دم جانباخت و راکب موتور دیگر مردی ۲۲ ساله به بیمارستان منتقل شد.

محمدپور در پایان با اشاره به اینکه رانندگی با صبر و حوصله و دوری از شتابزدگی و همچنین به همراه داشتن کلاه ایمنی برای راکبان و سرنشینان موتور می تواند از وقوع چنین حوادث جبران ناپذیری جلوگیری کند، تصریح کرد: از اصلی ترین علل تصادفات واژگونی، عدم توانایی کنترل ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه می باشد

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه