نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

اگر جامعه بر اساس دین و سیره پیشوایان عمل کند به سعادت می‌رسد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: قرآن و عترت در کنار امور نظامی و انتظامی می‌تواند جامعه را به امنیت برساند.

اگر جامعه بر اساس دین و سیره پیشوایان عمل کند به سعادت می‌رسد

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در دیدار با سردار سید حسن بتولی معاون عملیات ناجا و جمعی از فرماندهان انتظامی گیلان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی در تلاش است جامعه بر اساس رهنمودهای قرآن و سنت اداره شود اظهار کرد: اگر جامعه بر اساس دین و سیره پیشوایان دینی عمل کند به سعادت می‌رسد.

وی بابیان اینکه دشمن در تلاش است تفکر دینی را از جامعه حذف کند گفت: دشمن تمام تلاشش را برای پایان یافتن دوران ادیان به کار بسته و از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه اگر برنامه‌های قرآنی در جامعه پیاده شود مردم به رستگاری می‌رسند افزود: اگر تعلیمات دینی به‌عنوان فریضه الهی در جامعه نهادینه شود به دلیل اینکه فطرت مردم الهی است آن را می‌پذیرند.

قربانی بابیان اینکه برخی از افراد بیان می‌کنند وظیفه نداریم مردم را به بهشت ببریم، خاطرنشان کرد: امام علی (ع) در نامه به مالک اشتر فرمود؛ ای مالک وظیفه‌داری مردم را صالح و شایسته کرده و از تعلیمات اخلاقی برخوردار شوند.

نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری افزود:  تعلیمات الهی باید به‌خوبی به مردم آموزش داده شود بنابراین با داشتن قرآن و تعلیمات اسلامی می‌توان با منطق و استدلال مشکلات را برطرف کرده و جامعه را به‌طرف تقوا هدایت کرد.

وی با اذعان به اینکه جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین کشور دنیاست افزود: باید فرهنگ ایرانی و اسلامی عمومی شود و مردم باید بدانند دوران دین سپری نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر تقویت فرهنگ دینی در جامعه گفت: قرآن و عترت در کنار امور نظامی و انتظامی می‌تواند جامعه را به امنیت برساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه