خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرزند شهید انصاری در گفتگو با 8دی مطرح کرد؛

واکنش تنها استاندار شهید ایران به تهدید به قتلش توسط منافقین

فرزند استاندار شهید گیلان گفت: شهید انصاری قبل از ترور منجر به شهادت هم ترور شده بود و بعد تهدید شد اگر راه خود را تغییر ندهد…

واکنش تنها استاندار شهید ایران به تهدید به قتلش توسط منافقین

سمیه اخوین انصاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رودسر با اشاره به اینکه شهید انصاری فردی ولایی بودند و خط امام برای ایشان بسیار مهم بود اظهار داشت: شهید انصاری در راه امام به شهادت رسیدند و در راه اهدافشان با منافقین جنگیدند.

وی افزود: شهید انصاری را قبل از ترور منجر به شهادت هم ترور کرده بودند و بعد تهدید کردند اگر راه خود را تغییر ندهد بار دیگر ایشان را ترور می کنند.

فرزند تنها استاندار شهید ایران ادامه داد: شهید انصاری در پاسخ به منافقین گفتند اگر من صحنه را خالی کنم فردا انصاری‌های دیگری هم کشته می‌شوند و این راه ادامه پیدا نخواهد کرد.

وی تأکید کرد: شهید انصاری ایستادند و تا آخرین قطره خون از اسلام و انقلاب دفاع کردند.

فرزند شهید انصاری در پایان با اشاره به فرمان آتش به اختیار رهبر انقلاب به جوانان گفت: رهبر انقلاب چند وقت قبل فرمودند که اگر احساس نیاز کنند اعلام آتش به اختیار می کنند و من احساس می کنم شهید انصاری در همان زمان در استان گیلان قیامی را راه انداختند و آتش به اختیار عمل کردند و منافقین از وجود ایشان احساس خطر کردند و وی را به شهادت رساندند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه