نماینده مردم صومعه سرا:

بسیج اشتغال از نیاز های استان است/ گیلان از استان هایی بود که در نظارت بر انتخابات شوراها موفق عمل کرد

نماینده مردم صومعه سرا گفت: استان گیلان از جمله استان هایی بود که توانست در مسئله نظارت بر انتخابات شوراها موفق عمل کند.

بسیج اشتغال از نیاز های استان است/ گیلان از استان هایی بود که در نظارت بر انتخابات شوراها موفق عمل کرد

به گزارش خبرنگار ۸دی، سید کاظم دلخوش اباتری در جلسه شورای اداری گیلان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی و شهدای کارمند و ترور گیلان در سالن الغدیر استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون هرچه نمایندگان گیلان از رئیس مجلس شورای اسلامی مطالبه کرده اند با اقتدار و مدیریت محقق شده است.
وی به اقدامات انجام شده از سوی هیئت نظارت استان بر انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: طبق قانون بر اساس ماد ۲۱۸ آیین داخلی، نظارت بر انتخابات شوراها بر عهده مجلس است.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از استاندار، هیئت های اجرای و مراجع چهار گانه در امر نظارت بر انتخابات شوراها باید تقدیر کرد، گفت: استان گیلان از جمله استان هایی بود که توانست در مسئله نظارت بر انتخابات شوراها موفق عمل کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به تلاش نمایندگان مبنی بر استقرار فرودگاهی در منطقه آزاد تاکید داشت و گفت: نقشه های مربوط به استقرار فرودگاه در منطقه آزاد تکمیل شده که نیازمند حمایت مجلس است.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر حمایت های رئیس مجلس مبنی بر تسریع ایجاد فرودگاه مذکور گفت: در حال حاضر دو تا سه پرواز در گیلان روزانه انجام می شود که نیاز است پرواز های استان را افزایش دهیم.
وی همچنین توجه به اشتغال و رفع بیکاری را از جمله مطالبات گیلان برشمرد و گفت: بسیج اشتغال از نیاز های استان است که نیازمند توجه بیشتر مجلس و دولت در این زمینه هستیم.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی همچنین به توجه رئیس مجلس نسبت به بودجه نویسی استان تاکید کرد و گفت: خواهشمندیم که کمک کنید تا در زمان نوشتن بودجه و برنامه توجه اساسی و مبرم به استان گیلان بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه