مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود:

دو بازیکن باسابقه سپیدرود تمدید کردند+ تصاویر

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود گفت: دو بازیکن باسابقه سپیدرود، قراردادشان را برای یک فصل دیگر با تیمشان تمدید کردند تا برای چندمین سال متوالی پیراهن ارتش سرخ را بر تن کنند.

دو بازیکن باسابقه سپیدرود تمدید کردند+ تصاویر

به گزارش ۸دی، رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: محمدرضا الماسخاله مدافع مستحکم سه فصل گذشته سپیدرود، قراردادش را برای یک فصل دیگر با تیمش تمدید کرد تا برای چهارمین سال متوالی پیراهن ارتش سرخ را بر تن کند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود گفت: الماسخاله با ارائه بازی‌های قابل قبول توانست خود را به‌عنوان یکی از ستون‌های غیرقابل انکار ارتش سرخ اثبات کند و در صعود این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول و لیگ برتر نقش به‌سزایی داشته باشد.

دیدار تصریح کرد: الماسخاله ۲۷ ساله که دارای مدرک مهندسی عمران است، فوتبالش را از تیم‌های پایه پگاه آغاز کرد و سابقه حضور بیش از سه سال در لیگ برتر را همراه با داماش گیلان دارد.

میری برای سومین سال با سرخ پوشان تمدید کرد

وی اظهار داشت: همچنین محمد میری هافبک وسط ۲۷ ساله ارتش سرخ با امضای قراردادی برای سومین سال متوالی قرارداد خود را با سپیدرود تمدید کرد تا در لیگ برتر نیز پیراهن این تیم را برتن کند.

وی افزود: میری نیز با سپیدرود از لیگ دسته دوم به دسته اول و سپس به لیگ برتر صعود کرده است و یکی از مهره های ثابت و تاثیرگذار تیمش در راه صعود به سطح نخست فوتبال ایران بود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود اذعان داشت: وی پیش از این با تیم‌های شهرداری لنگرود، مس سونگون و خلخال دشت اردبیل به میدان رفته بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه