برخلاف مصوبه شورای صنفی نمایش در طرح ویژه ماه رمضان؛

نیم بها شدن بلیت سینماهای رشت در هاله ای از ابهام! + تصاویر

با اینکه در مصوبه شورای صنفی نمایش مقرر شده است بلیت سینماهای سراسر کشور در طرح ویژه ماه رمضان تا ساعت ۱۷ نیم بها باشد اما هنوز این مصوبه در سینماهای شهرستان رشت اجرایی نشده است.

نیم بها شدن بلیت سینماهای رشت در هاله ای از ابهام! + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»، در جلسه شواری صنفی نمایش مقرر شده است بلیت همه سینماهای کشور در ایام ماه مبارک رمضان نیم بها باشد.

در این طرح آمده است سینماداران می توانند برای سانس های پس از افطار با توجه به تعداد مخاطبان برنامه ریزی کرده و تا هر زمان که تماشاگر دارند حتی تا سحر به سانس هایشان ادامه دهند.

این در حالی است که با گذشت سه روز از ماه مبارک رمضان این طرح در سهرستان رشت و بالطبع در استان گیلان هنوز اجرایی نشده است.

یکی از فعالان این عرصه در گفت و گو با «دیارباران» با بیان اینکه سینماداران گیلانی تاکنون به اجرای این طرح نپرداخته اند گفت: اما طرح هایی همچون تمام بها شدن بلیت سینما در روزهای سه شنبه در ایام نوروز، در این استان به راحتی اجرا شده است.

همچنین روز گذشته خبری با عنوان «مخاطبان سینما در گیلان از بلیت نیم بها بهره مند می شوند» در خروجی تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان قرار گرفت.

حسین ابراهیمیان معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این خصوص گفت: بهای بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان تا ساعت ١٧، نیم بهاست.

وی افزود: این تصمیم بر اساس نظر شورای صنفی نمایش اتخاذ شده است و بر این اساس در طرح ویژه ماه مبارک رمضان، بلیت سینماها تا ساعت ١٧ نیم بهاست و بعد از این ساعت، بهای بلیت طبق روال قبل و بصورت کامل دریافت می شود.

اما طبق اعلام “اطلاعات سینما و تئاترهای شهر رشت” تاکنون هیچ ابلاغیه ای از سوی اداره ارشاد به سینماها ارسال نشده است و طبعاً فروش بلیت سینما فعلا طبق روال عادی تمام بها خواهد بود.

تصاویر زیر نیز نمایی از گیشه سینماهای رشت را نشان می دهد که از فروش تمام بها بلیت سینما در امروز دوشنبه هشتم خرداد حکایت می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه