رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان مطرح کرد

نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در استان گیلان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان نظیر شکر، گوشت منجمد، گوشت قرمز منجمد و زولبیا و بامیه در استان گیلان را اعلام کرد.

نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در استان گیلان

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، علی منتظری صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان مقدار بیشتری از برخی اقلام مصرف می‌شود اظهار داشت: نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان نظیر شکر، گوشت منجمد، گوشت قرمز منجمد و زولبیا و بامیه در استان گیلان اعلام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر اینکه نرخ اقلام پرمصرف مذکور در کمیسیون نظارت بر قیمت کالا مصوب شده و این قیمت تفاوت محسوسی با قیمت‌های قبلی ندارد افزود: تمامی نرخ‌های مذکور به واحدهای صنفی فروشنده محصولات در استان گیلان ابلاغ شد.

منتظری با بیان اینکه زولبیا و بامیه جزء محصولاتی است که در ماه مبارک رمضان بیشتر مصرف می‌شود خاطرنشان کرد: قیمت عرضه درجه ممتاز زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه نرخ قیمت شکر در ایام مذکور هر کیلو ۲ هزار و ۸۵۵ تومان است تصریح کرد: قیمت هر کیلو مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان ۵ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت منجمد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده است.

منتظری با تاکید بر اینکه شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف در قیمت محصولات به سامانه ۱۲۳ و یا به ادارات صنعت معدن و تجارت سطح استان اطلاع دهند بیان داشت: شهروندان با مشاهده کالاها با قیمت غیرواقعی از خرید آن محصولات خودداری کرده و این امر را به ادارات نام برده اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه