برانکو پول گرفت و آماده دعوا با کی روش شد

برانکو با حضور در باشگاه پرسپولیس بخشی از طلبش را دریافت کرد و با اعلام برنامه تمرینی فصل آینده آماده دعوا با کی روش شد.

به گزارش ۸دی به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حساب باشگاه پرسپولیس با درایت طاهری، روز گذشته رفع توقیف شد و براین اساس سرخپوشان پایتخت مشکلی برای پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی خود ندارند و از امروز قرار است با اعضای تیم خود تسویه حساب کنند.

طبق برنامه، برانکو و دستیارانش با حضور در باشگاه پرسپولیس بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند تا با خیالی آسوده تیم را تمرین بدهند.
همچنین برانکو در جلسه جداگانه با طاهری سرپرست باشگاه در مورد مشکل مالیاتی خود مذاکراتی را انجام داد و قرار است باشگاه بدهی مالیاتی برانکو را پرداخت کند تا این مربی برای خروج از ایران مشکلی نداشته باشد.
برانکو همچنین در این جلسه برنامه تمرینی فصل آینده را به باشگاه تحویل داده است. براین اساس دور جدید تمرینات پرسپولیس برای فصل آینده از ۳۰ خرداد ماه آغاز می شود و ملی پوشان پرسپولیس بعد از بازی با لخویای قطر باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند.
براین اساس برانکو برای اینکه همه بازیکنان را در اختیار داشته باشد تمرینات تیم خود را بعد از بازی های تیم ملی قرار داده است تا مشکلی پیش نیاید.
البته برنامه تمرینی برانکو ممکن است باز هم سر و صدای کی روش را در آورد چرا که وی بعد از بازی تیم ملی به بازیکنانش توصیه می کند که دو هفته استراحت کنند و با توجه به اینکه تمرینات پرسپولیس بعد از بازی تیم ملی آغاز می شود این موضوع می تواند دردسرهایی برای ملی پوشان این تیم به وجود آورد چرا که اجازه حضور در تمرینات را ندارند و همین امر موجبات دعوای همیشگی این دو مربی خارجی را فراهم می کند.
به هر حال باید دید واکنش کی روش بابت برنامه تمرینی برانکو چیست؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه