ماندگاری در جمع طرفداران رئیسی و قالیباف در سیاهکل:

یکی غصه بیکاری می خورد یکی غصه کنسرت!/ محرومیت بیداد می کند، آقایان حقوق نجومی می گیرند+ تصاویر

حجت الاسلام ماندگاری گفت: می گویند کسی که در هفته یک ساعت کار می کند بیکار نیست؛ آیا چنین حرفی توهین نیست؟

یکی غصه بیکاری می خورد یکی غصه کنسرت!/ محرومیت بیداد می کند، آقایان حقوق نجومی می گیرند+ تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی ماندگاری در جمع طرفداران سید ابراهیم رئیسی و محمد باقر قالیباف در ستاد انتخاباتی رئیسی در سیاهکل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در ابتدا برای نجات مردم و در ادامه برای نجات جهان و بستر سازی قیام امام زمان(عج) آمده است.

وی با بیان اینکه هنوز مردم ما طعم شیرین دولت اسلامی را نچشیده اند، گفت: اگر بخواهیم به هدف برسیم باید عاشقان خدمت در رأس باشند و طعم خدمت را به مردم بچشانند. اگر این اتفاق می افتاد اکنون نباید شش میلیون بیکار داشته باشیم. آنهایی که می گویند سه میلیون بیکار داریم به فهم مردم اهانت کرده اند. می گویند کسی که در هفته یک ساعت کار می کند بیکار نیست؛ آیا چنین حرفی توهین نیست؟

ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۶)

مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه فساد نباید در کشور اسلامی ما بیفتد، تصریح کرد: آنچه که لیاقت این مردم است در مسند جمهوری اسلامی نیفتاده، ما مردم مقصریم. باید بر اساس معیار عقلی انتخاب کنیم. ما نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم.

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری یادآور شد: وعده دادند ۱۰۰ روزه مشکلات اقتصادی ما برطرف می شود و بیکار ریشه کن می شود و برجام مشکلات را حل می کند. به فهم مردم توهین شده است. مردم بزرگ سیاهکل؛ نگذاریم به فهم ما توهین شود.

ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۳)
وی بیان کرد: نظام ما نشان داده بیشترین مشارکت را در دنیا دارد. ۱۷ هزار شهید ترور حاصل انتخاب بنی صدر بود. قرار نیست دوباره چوب بخوریم. یکی غصه بیکاری جوان ها را می خورد و یکی غصه کنسرت ها را، یکی غصه ربنا خوان آمریکا نشین را می خورد و یکی به فکر محرومین است.
این کارشناس مسائل دینی گفت: محرومیت در کشور بی داد می کند و آقایان در حال دریافت حقوق های آنچنانی هستند. باید باور داشته باشیم که ولایت بیشتر از ما دلش برای نظام می تپد.

ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۱)

حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری ابراز کرد: باید انتخابی کنیم که عبادت محسوب شود. باید به هرکسی که دینش قوی تر است، روحیه خدمتگذاری بیشتری دارد، پاکدست تر و دشمن ستیز تر است رأی بدهیم. باید دیگران را روشن کنیم. نیت کنیم برای ۱۴ نفر روشنگری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: آقایان رقیب هراسی می کنند. آنها اگر رأی نیاورند رسوا می شوند. می گویند اگر رئیسی رأی بیاورد دیوار می کشد، آیا این با عقل جور در می آید؟ از برجام چه چیزی به سفره ما رسیده است؟ طرح سلامت در بهداشت یکی از مشکل دار ترین طرح هاست. حرف های خودشان را بیاورید و اصلا توهین نکنید.

ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۰)
مدیرعامل موسسه روایت سیره شهدا گفت: در امتحان انتخابات شرکت می کنیم. قوم و خویش بازی و وعده تو خالی ملاک ما نیست. هرکس متدین و آگاه و عالم تر است باید انتخاب کنیم. مردم را به اصلح سوق بدهید. اگر غیر از اصلح انتخاب شود، می گوییم «انّ الله لایغیّر ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم».

گزارش تصویری

ستاد رئیسی در سیاهکل (۱) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲) ستاد رئیسی در سیاهکل (۳) ستاد رئیسی در سیاهکل (۴) ستاد رئیسی در سیاهکل (۵) ستاد رئیسی در سیاهکل (۶) ستاد رئیسی در سیاهکل (۷) ستاد رئیسی در سیاهکل (۸) ستاد رئیسی در سیاهکل (۹) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۱) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۲) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۴) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۵) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۶) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۷) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۸) ستاد رئیسی در سیاهکل (۱۹) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۰) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۱) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۲) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۳) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۴) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۵) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۶) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۷) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۸) ستاد رئیسی در سیاهکل (۲۹) ستاد رئیسی در سیاهکل (۳۰) ستاد رئیسی در سیاهکل (۳۱) ستاد رئیسی در سیاهکل (۳۲)

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رودبارتان
متاسفم مردبه این بزرگی راآوردندتابرای100نفرتوی خیابان صحبت کنه.
در حاشیه