8دی منتشر می کند؛

جزئیاتی جدید از تأیید و رد صلاحیت های عجیب داوطلبان شورای شهر رشت

در حالی که م.ر با سابقه زمین خواری از منابع ملی کشور تأیید صلاحیت شده ر.ی با سابقه مشارکت در کلاهبرداری رد صلاحیت شده است.

جزئیاتی جدید از تأیید و رد صلاحیت های عجیب داوطلبان شورای شهر رشت

به گزارش ۸دی، موضوع تأیید و رد صلاحیت های نامزدهای شورای اسلامی شهر رشت از همان مراحل اول صدای اعتراض بسیاری از مردم و دلسوزان نظام اسلامی را در آورد.

این اعتراضات زمانی جدی شد که هیأت نظارت شهرستان و سپس هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهرهای گیلان در تأیید و رد صلاحیت ها با کنار گذاشتن ضوابط قانونی تنها سلائق فردی را مد نظر قرار داد.

با توجه به اینکه مهلت قانونی اعلام دواطلبان تأیید صلاحیت شده از سوی هیأت نظارت به اتمام رسیده است و همچنان برخی مسئولان مجری انتخابات همچنان در تلاش هستند برخی مفسدان اخلاقی، مالی و سیاسی نزدیک به جریان سیاسی خود را با مهر تأیید صلاحیت در لیست نامزدها قرار دهند ۸دی برخی جزئیات این تخلف قانونی هیأت عالی نظارت در منتشر می کند:

در حالی که م.ر.و با سابقه زمین خواری از منابع ملی کشور تأیید صلاحیت شده ر.ی با سابقه مشارکت در کلاهبرداری رد صلاحیت شده است.

همچنین در لیست تأیید صلاحیت شدگان شورای شهر رشت ح.ض با سابقه شرب خمر و زندانی شدن با وجود رد صلاحیت از سوی مراجع چهارگانه توسط هیأت عالی نظارت بر انتخابات گیلان تأیید صلاحیت شده است.

م.م.ا با سابقه دستگیری با اتهام رابطه نامشروع در سالهای اخیر نیز در لیست مورد نظر توسط هیأت عالی نظارت مورد تأیید قرار گرفته است اما م. ر از دیگر داوطبان شورای شهر با اتهامی مشابه در سالی دورتر توسط هیأت عالی نظارت رد شده است.

در صورت ادامه روند تأیید صلاحیت مفسدان اخلاقی و مالی و سیاسی در استان گیلان این پایگاه خبری تحلیلی بنا به وظیفه رسانه ای خود و در جهت تنویر افکار عمومی آمادگی انتشار جزئیات بیشتری از تخلفات صورت گرفته از سوی هیأت نظارت در روند بررسی تأیید صلاحیت های دواطلبان شورای شهر را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شیبانی
آفرین به شما و همه فعالانی که در عرصه خبر صادقانه درقبال حضور افراد نالایق درانتخابات شورا افشاگری می کنند اکثر مردم از سوابق زشت بسیاری از این افراد آگاه هستند
در حاشیه