عضو سابق شورای شهر لنگرود: از هیچ فرد یا افرادی در انتخابات حمایت نمی کنم

عضو سابق شورای شهر لنگرود در خصوص اخبار های شنیده در خصوص حمایت وی از نامزدهای شورای شهر لنگرود گفت: صراحتا اعلام می کنم که در انتخابات شورای شهر لنگرود از هیچ فرد یا افرادی حمایت نمی کنم و صرفا به وظیفه شهروندی خود عمل می کنم.

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، در تب و تاب انتخابات شورای شهر، کاندیداها سعی می کنند تا با نزدیک شدن به افراد با سابقه یا شناخته شده و … هر شهر یا استان، سبد آرا خودشان را زیاد کنند که لنگرود نیز از این امر مستثنا نیست.

 

علی اصغر حجامی عضو سابق شورای شهر لنگرود و فعال سیاسی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار لنگرخبر گفت: در چند ماه اخیر تعدادی از کاندیداها با بنده جهت حمایت از آنان در انتخابات صحبت کردند که به کسی پاسخی مبنی بر حمایت آنان ندادم.

 

وی با بیان اینکه بنده به عنوان یک شهروند حق رای برای خود دارم، اظهار کرد: در انتخابات شورا ۷ رای و ریاست جمهوری ۱ رای دارم که تلاش می کنم تا با در نظر گرفتن توانایی افراد، سابقه و … بهترین افراد را برای قرار گرفتن در دو انتخابات اخیر انتخاب کنم.

 

حجامی در خصوص اخبار های شنیده در خصوص حمایت وی از نامزدهای شورای شهر لنگرود، افزود: صراحتا اعلام می کنم که در انتخابات شورای شهر لنگرود از هیچ فرد یا افرادی حمایت نمی کنم و صرفا به وظیفه شهروندی خود عمل می کنم.

 

گفتنی است علی اصغر حجامی هم اکنون به عنوان معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت  اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان مشغول به کار است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه