دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان:

رئیس جمهور در خانه ۴۵میلیاردی زندگی میکند/ ایجاد۵۰۰هزار شغل سالانه دروغ است/ استخدام های اخیر گیلان سفارشی بود +عکس

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با بیان اینکه رئیس جمهور و وزرایی که خانه های چندده میلیاردی دارند نمی توانند فقر را بفهمند اظهار داشت: از سوی دیگر استاندار گیلان اعلام می کند که سالانه پانصدهزار شغل ایجاد کرده اند که باورش برای مردم غیرقابل قبول است.

رئیس جمهور در خانه ۴۵میلیاردی زندگی میکند/ ایجاد۵۰۰هزار شغل سالانه دروغ است/ استخدام های اخیر گیلان سفارشی بود +عکس

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، نظرعلی علیزاده شامگاه روز گذشته(سه شنبه) در مسجد خمیرکلایه لاهیجان با بیان اینکه منابعی که بیشترین کمک را در روشنگری های اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی به ما داشته، کتاب های استاد مطهری بود گفت: امروز هم لازم است توجه جدی نسبت به کتاب های استاد مطهری داشته باشیم زیرا روشنگر مسیر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شرایط خاصی را پشت سر می گذاریم و حساسیت امروز به مراتب بالاتر از اولین روزهای انقلاب اسلامی است گفت: امپراطوری رسانه ای آن چنان فضای افکار عمومی را مشوش کرده که دریافت حقیقت بسیار سخت شده است.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با بیان اینکه امروز در فکر، نظر و عمل دچار چالش های بزرگی هستیم و اگر تا به امروز هم پیش رفتیم به برکت ولایت بوده که در کنار آن تلاش، ملت، خواص و علما نیز تاثیر گذار بوده افزود: امروز در صحنه ای هستیم که فوق العاده مهم است زیرا با یک جریان فکری روبرو هستیم که بنیان های اصلی انقلاب اسلامی را مخدوش کرده است.

وی افزود: اگر روزی در کشور می گفتند فلانی به دلیلی به آمریکا رفته مورد نفرت مردم قرار می گرفت، اما امروز نمایندگان آنها در کشور ابراز وجود می کنند.

**تنش زدایی با دشمن در فکر و قلب مسئولان دولتی رسوخ کرده است

علیزاده با بیان اینکه مسولین جمهوری اسلامی به راحتی با نمایندگان دشمن با نیش باز در نهایت توافق نامه امضا میکنند و به آن افتخار میکنند افزود: امروز یکی از کاندیدا می گوید باید با دنیا تنش زدایی کنیم، حال سوال ما این است که بین ظالم و مظلوم می شود تنش وجود نداشته باشد و این تفکر تا قلب نظام پیش رفته است.

وی افزود: امروز غرب گرایی و اندیشه غرب نه تنها برای کسی مضمون نیست بلکه عده ای به آن افتخار می کنند.

نظرعلی علیزاده با بیان اینکه هرجا کارهای انقلاب دست نیروهای انقلاب بوده، پیروز بوده ایم افزود: در آستانه انتخابات طراحی کرده اند که با ناامنی طرح های خود را پیش برده اند و همه ی هزینه ها را در میدان آوردند ولی شکست خوردند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان افزود: سردار شهید همدانی صدهزار جوان سنی و علوی سوری را جذب کرد، اعتماد کرد و به آنها اسلحه داد و امروز سوریه شاهد پیروزی های پی در پی در مقابل جبهه کفر است.

وی با بیان اینکه در عرصه سیاسی  اقتصادی، فرهنگی اوضاع چگونه است گفت: دشمن هم فهمیده است که مشکل کار جامعه کجاست و باید این دستی که یقه نظام اسلامی را گرفته قطع شود.

**برای کسب رای حاضرند قومیت ها و مذاهب را تحریک کنند

علیزاده افزود: آن کسانی که امروز گرداننده عرصه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی هستند هیچ اعتقادی به جمهوری اسلامی و انقلابی گری ندارند.

وی با بیان اینکه معاون استاندار گیلان در جمع اهل سنت با دست بسته نماز می خواند، در صورتی که در رضوانشهر شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند گفت: نفاق از سر و روی این مسولین بیرون می ریزد، همان مسئولی که در فتنه ۸۸ به دانشجویان گفت نمی خواهد امتحان بدهید و در خیابان بریزید.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با بیان اینکه مامورانی که از درون در حال فروپاشی نظام هستند امروز مسئولیت دارند افزود: حساسیت این است در بستر قانونی نظام اسلامی آدم نااهل را روانه مسولیت ها می کنیم.

**افراد دارای سابقه فسق و فجور برای انتخابات شوراها تایید صلاحیت شده اند

وی با اشاره به تایید صلاحیت های انتخابات شورای شهر در رشت با بیان اینکه آدم منافق شش ماه زندان رفته عضو هیئت نظارت بر شوراها شده است گفت: بعد از زیر دست این افراد کسانی که فسق و فجور، قمه کشی و سرقت کرده اند تایید شده اند که اختیارات شورای شهر را در دست بگیرند.

علیزاده افزود: جبهه انقلاب یقه همدیگر را گرفته و دچار تفرقه شده است و اصل انقلاب به دست نااهلان افتاده است.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با باین اینکه امروز مسئولین کشور به صراحت اعتقاد دارند که بودجه دفاعی کشور را باید در عرصه اقتصادی بگذاریم گفت: اقتصاد ما مشکل منابع ندارد بلکه مشکل مدیر دارد. وزیر به عنوان دولت توافق نامه می نویسد بعد خودش به عنوان هیئت مدیره یا مدیر عامل چندین شرکت دارد که همه ی آنها نیز سود ده هستند.تقابل امروز تقابل انقلابی گری با اشرافی گری است.

**رئیس جمهوری که خانه اش ۴۵ میلیارد تومان است فقر را نمی فهمد

وی با بیان اینکه خانه رییس جمهور ۴۵ میلیارد تومان است و آدرسش هم موجود است  و خانه وزرا ده ها میلیارد است افزود: بعد زمان پرداخت یارانه ای که بسیاری از مردم به آن نیازمند هستند، شب عزای دولتی هایی بیان می شود که فقر را نمی فهمند و حقوق های نجومی را حق صفدر حسینی می دانند و آن را ذخیره انقلاب می نامند.

وی با اشاره به حوادث روز کارگر در حرم امام خمینی(ره) با بیان اینکه کارگران را جمع کردند و همه ی شما شعار کارگران را شنیدید افزود: بعد مجری برنامه می گوید با روحیه اشرافی گری می گوید بعد ار انتخابات دهنتان را خورد می کنیم، در جمهوری اسلامی، رییس جمهور کشور اسلامی کار کارگران را به اینجا رسانده است.

**آقای استاندار معتقد است سالانه ۵۰۰ هزار شغل در کشور ایجاد کرده اند

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با اشاره به سخنرانی استاندار گیلان در افتتاح سد لاستیکی آستانه اشرفیه با بیان اینکه آقای نجفی گفتند که سالیانه پانصدهزار شغل ایجاد کردیم در حالی که دولت نهم و دهم ۷۶ هزار شغل ایجاد کرد گفت: دروغ هم حدی دارد، طوری دروغ بگویید که مردم باورشان باشد، در همین لاهیجان شما طی این ۴ سال چند شغل ایجاد شده است؟ شهرک های صنعتی هم یکی پس از دیگری در حال تعطیلی هستند.

**استخدام های اخیر در همین گیلان سفارشی بوده است

علیزاده با بیان اینکه این اواخر تمامی استخدام هایی که صورت گرفته نیز سفارشی بوده است گفت: لیستی سفارشی برای استخدام اطرافیان خود فرستادید که اکثرشان هم غیرمتخصص هستند و در اداراتی که جذب شده اند می گویند قرار نیست کاری انجام دهیم.

وی افزود: امروز برنامه می گذارند به همه ی فرمانداران دستور میدهند که نیرو و جوان در ورزشگاه یادگارامام بیاورید تا با جشن برای آنها نشاط و امید ایجاد کنیم. مشخص است که این مسئولین نمی داند در بطن جامعه چه می گذرد، چرا شعار آن گونه در روز کارگر بیان می شود.

نظرعلی علیزاده افزود: تداوم این روند فلج کننده است و فشاری که از بیرون تحمیل می شود با چراغ سبز داخلی ها صورت می گیرد.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با بیان این موضوع که در این شرایط جبهه انقلاب باید حرکت کند و بجنبد، امروز سکوت خیانت به انقلاب است چون امروز داس این افراد روی گردن انقلاب است گفت: همه ی این چهارسال نگاه این مسئولین به بیرون بود و آقایان تا فرودگاه برای استقبال از سرمایه گذاران خارجی سینه خیز رفتند که در انتها چه چیز عاید ملت ایران شد؟ قرار دادهای فلج کننده و فروش چاه های نفت!

وی افزود: برای جمهوری اسلامی زشت است که به استقبال هواپیمای های مرجوعی کشورهای دیگر رفتند و این کاری بود که توسط خود اصلاح طلبان مورد انتقاد قرار گرفت.

**کاش در مورد لخت کردن زنان ایرانی در فرودگاه و تجاوز به کودکان هم حرفی میزدند

وی با اشاره به مناظرات با بیان اینکه اسم حمله به سفارت عربستان بیان می شود ولی شهید شدن پانصد زائر در عربستان فراموش می شود گفت: به شما اجازه ورود به عربستان ندادند، به جوانان ایرانی در فرودگاه تجاوز کردند و کلمه ای از این دولت برخواسته نمی شود و اگر تشر مقام معظم رهبری نبود هرگز جنازه ای به شما تحویل نمی دادند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان افزود: زنان ایرانی در فرودگاه تفلیس برای تفتیش، لخت شد ولی جوابی از وزیر امورخارجه ما برخواسته نشد.

وی افزود: بخش اجرایی انتخابات امروز کاملا توسط دولتی ها اداره می شود؛ هیات نظارت، دستگاه‌های امنیتی، قوه قضاییه چرا باید اجازه دهند که این طور توهین کنند.

**مسئول امنیت استان اهل سنتی را تحریک میکند که برادرانه در کنار تشیع در حال زندگی هستند

وی با بیان این موضوع که یکی از مقامات ارشد گیلان، علمای اهل سنت را در فرمانداری جمع میکند و می گوید که یک سنی در دولت قبل رئیس بانک نبوده ولی ما بخشدار را اهل سنت گذاشتیم گفت: تحریک قومیت ها برای ما خطر است و اصلا در تالش چیزی به عنوان سنی و شیعه، ترک و تالشی وجود ندارد.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان افزود: این مسول امنیت استان است که اهل سنت را برای گرفتن رای تحریک می کند.

دبیر جبهه مردمی جمنا با بیان این موضوه که مدیر کل آموزش و پرورش برای دانش آموزان تمامی شهرهای گیلان همایش رای اولی ها برگزار میکند و در واقع وضعیت تمام ادارات همین است گفت: اعلام میکنند که پانصد هزار شغل ایجاد کرده اند که البته شما یابد یک میلیون شغل ایجاد می کردید و  بودجه آن نیز تامین شده بود.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با بیان اینکه صحنه امروز جامعه صحنه انقلاب و ضد انقلاب است گفت: این هایی که امروز بیت المال را این گونه هزینه می کنند و قصد دارند کمر نظام را بشکنند، این ها ضد انقلاب هستند زیرا وقتی جامعه دست افراد بی اعتقاد به انقلاب باشد نمی تواند موفق باشد.

**امروز قرارگاه جبهه مردمی در دو جبهه با دو فرمانده در حال جنگ است

علیزاده با اشاره به نحوه شکل گیری جبهه مردمی با بیان اینکه یک مجموعه ای از کل کشور به وجود آمد و در نهایت روی دو گزینه آقای قالیباف و حجت السلام رییسی به تفاهم رسید گفت: این در حالی بود که هیچکدام از این دو نفر پیش از این برنامه ای برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نداشتند ولی پس از رایزنی ها هر دو به صورت جدی وارد عرصه شدند.

دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با بیان اینکه جبهه مردمی نیز از این دو کاندیدا پشتیبانی خواهد کرد گفت: این قرارگاه در دو محور و با دو فرمانده در حال عملیات است و  برای ما نیز فرقی نمیکند که در نهایت قالیباف یا رییسی رئیس جمهور شوند.

علیزاده افزود: اگر به این نتیجه رسیدیم که انتخابات به مرحله دوم کشیده خواهد شد، قطعا دو نفر می مانند ولی اگر به این شکل نبود یک نفر به نفع دیگری کنار می رود که این موضوع تصمیم جبهه خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه