با افتتاح همزمان سه ستاد صورت گرفت؛

افتتاح ستادهای موازی روحانی در فومن/ کدام ستاد مرکزی تر است؟!

در اقدامی عجیب و نادر بیش از سه ستاد مرکزی برای دکتر روحانی در فومن برپا شده است.

افتتاح ستادهای موازی روحانی در فومن/ کدام ستاد مرکزی تر است؟!

به گزارش ۸دی به نقل از کاسپین،  در شرایطی که در شهرهای نسبتا کوچک، کاندیداهای ریاست جمهوری از یک ستاد مرکزی و چندین ستاد مردمی استفاده بهره برده و آن ها را دایر می کنند، در یک اقدام عجیب و نادر، بیش از سه ستاد مرکزی برای دکتر روحانی در فومن برپا شده و خبری از هیچ ستاد مردمی نیست.

گمانه زنی ها حاکیست این اقدام به دلیل وجود شکاف و اختلاف قدیمی در بین طرفداران اصلاح طلب و اعتدال گرا دولت در این شهرستان می باشد.

شاید اگر چند سرتیتر اصلی گفتگوهای مردمی فومن را در این روزها بخواهیم عنوان کنیم، قطعا هزینه میلیونی راه اندازی ستادهای متعدد با وجود مشکلات مالی جامعه، هزینه بیش از حد دولتی ها برای تجدید قدرت، سبقت هواداران دولت در ایجاد ستاد های موازی و… از مهمترین این سرتیتر ها است.

بحث داغ ستاد های مرکزی از جایی شروع شد که محسن عارف عشقی که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری، نقشی در ستاد روحانی نداشت، به عنوان رییس ستاد رییس جمهور فعلی در فومن انتخاب شد.

این انتخاب که برای هواداران فومنی دولت غیرمنتظره بود، اعضا ستاد دوره گذشته روحانی را برافروخته کرد و آن ها را به انتقاد و عکس العمل واداشت.

اعضای ستاد دور گذشته روحانی به محض انتشار این خبر، دست به کار شده و موجب این شدند که رییس ستاد گیلان دکتر روحانی برای آن ها نیز حکم انتصاب با عنوان ستاد شماره ۲ دکتر روحانی در فومن صادر کند.

اینگونه صدور حکم که در کمتر جایی قابل مشاهده است، به نوعی بی اعتنایی و به اصطلاح زیر پا خالی کردن حکم قبلی محسوب میشد که برای اولین بار در فومن رخ داده است.
پس از آزاد شدن زمان تبلیغات انتخاباتی، شیپور سبقت ایجاد ستادهای دکتر روحانی در فومن دمیده شد و هر روز شاهد توسعه ستاد های انتخاباتی از سوی دو جریان حامی دولت در فومن بودیم که به یک رقابت درون تیمی و بعضا عجیب تبدیل شده است.

ستاد های انتخاباتی در فومن در حالی برپا می شوند که انگار نتیجه انتخابات کشور در فومن رقم خواهد خورد و مردم کشور چشم به این شهر و بنرهایش دوخته اند!

یکی از نکات جالب توجه این است که در زیر همه بنرها، عنوان ستاد مرکزی درج شده است که هنوز نمیدانیم کدام ستاد، مرکزی تر و اصلی تر است.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه