رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی گیلان:

برخی از افراد هیأت نظارت به دنبال تایید صلاحیت فعالان فتنه اند/ حصر؛ حداقل مجازات برای سران فتنه است

رییس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان گفت: باید دید در ادامه کدام یک از این دو مقبولیت بیشتری در نزد مردم دارند.

برخی از افراد هیأت نظارت به دنبال تایید صلاحیت فعالان فتنه اند/ حصر؛ حداقل مجازات برای سران فتنه است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام سید کاظم اشکوری در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، اظهار کرد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی دو نماینده در انتخابات ریاست جمهوری دارد و از آقایان رییسی و قالیباف حمایت می کند و این دو رقابت دوستانه ای خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: باید دید که کدام یک از این دو مقبولیت بیشتری در نزد مردم دارند.

**برخی از افراد هیأت نظارت به دنبال تایید صلاحیت فعالان فتنه اند

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در مورد روند تأیید صلاحیت های داوطلبان انتخابات شورای شهر رشت، افزود: در بسیاری از جاها خلاف قانون عمل شده است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه مراجع چهار گانه نسبت به برخی افراد نظر منفی داشتند ولی آقایان سعی و تلاش کردند که این افراد تأیید شوند.

اشکوری گفت: برخی از افراد هیأت نظارت تلاش کردند که این افراد انتخاب نشوند و در این جلسه حاضر نشدند، گفت: اما برخی از اعضا این هیأت به دنبال تأیید صلاحیت افراد وابسته به فتنه بودند، این افراد که دم از قانون مداری می زنند این کارشان خلاف قانون است و امیدوارم مردم افراد شایسته را از ناشایسته تشخیص دهند.

**کوبندگان بر رفع حصر سران فتنه نتیجه نمی گیرند

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در مورد اظهار نظر برخی بر حصر سران فتنه، ادامه گفت: این افراد در فتنه ۸۸ برعلیه نظام شعار دادند و آن همه جنایت انجام دادند.

اشکوری تصریح کرد: توقع نظام از سران فتنه اینست که از ملت عذر خواهی کنند و بگویند ما فتنه گران ۸۸ را محکوم می کنیم و کارهایشان را قبول نداریم در همین حد هم کافی است و چه بساحصر آنها رفع شود.

وی بابیان اینکه تا زمانی که  از جریان فتنه حمایت می کنند حکم سران فتنه اعدام است، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان قضایی این حکم برای آنها باید صادر شود.

رییس شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: تخفیف حکم اعلام برای سران فتنه حصراست تا از سوی دیگر بیگانگان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی از این مقوله بر علیه کشور سوء استفاده نکنند.

**حصر؛ حداقل مجازات برای سران فتنه است

وی حصر را حداقل مجازات برای سران فتنه دانست و اضافه کرد: حصر سران فتنه هیچ زمان شکسته نخواهد شد مگر اینکه باعذر خواهی به دامن ملت برگردند.

اشکوری ادامه داد: کسانی که بر رفع حصر سران فتنه شعار می دهند و کوبندگان بر این طبل نتیجه نخواهند گرفت زیرا تا زمانی که این افراد توبه نکرده و از کرده خود پشیمان نشده اند و فتنه ۸۸را محکوم نکرده اند در حصر خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد زاده
متاسفانه به نظر می رسد با عدم برخورد لازم توسط نیروهای ارزشی و ولایی استان افراد همسو با فتنه و دارای بدترین سوابق مالی و اخلاقی وارد انتخابات شورا خواهند شد انصافا" هیچ عذری پذیرفته نیست چون از الان واضح است که چه اتفاقاتی در چند سال آینده در رشت رخ خواهد داد
در حاشیه