در دیدار با هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان مطرح شد؛

اتمام حجت با هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان/ چگونه افراد با اشتهار به فساد اخلاقی تأیید شده‌اند؟

جمعی از دانشجویان در اعتراض به تأیید صلاحیت فله‌ای داوطلبان انتخابات با هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در گیلان دیدار کردند.

اتمام حجت با هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای گیلان/ چگونه افراد با اشتهار به فساد اخلاقی تأیید شده‌اند؟

به گزارش ۸دی، امروز جمعی از نمایندگان دانشجویان و خانواده های معظم شهدا و مردم رشت در دیدار با رئیس و اعضای شورای عالی نظارت بر انتخایات شورای اسلامی شهر، اعتراض خود نسبت به تأیید صلاحیت فله ای تعدادی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهرستان رشت را اعلام کردند.

براساس این گزارش، در بین تأیید صلاحیت شدگان داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان رشت، اسامی برخی از عناصر فتنه ۸۸ و افراد دارای سوء سابقه‌ی اخلاقی دیده می شود.

نمایندگان دانشجویان و خانواده شهدا در دیدار امروز خود با هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان تأکید کردند مسئولین اجرایی انتخابات باید در قبال این رسوایی پاسخگو باشند.

یکی از حاضران در این جمع اظهار داشت: چگونه ممکن است در نظام مقدس جمهوری اسلامی حتی افرادی که اشتهار به فساد اخلاقی دارند برای در دست گرفتن سرنوشت مردم تأیید صلاحیت می شوند.

وی افزود: مگر خط قرمز بودن فتنه از تأکیدات مؤکد مقام معظم رهبری نیست. چرا باید فتنه گران و متحصنین مجلس ششم و آنهایی که توهم نوشاندن جام زهر به ولی زمان را در سر می پروراندند تأیید شوند، در حالی که دیر زمانی نیست که صلاحیت ایشان توسط شورای محترم نگهبان رد شده است.

در این دیدار، نماینده دانشجویان ضمن ابلاغ ابراز نارضایتی مردم گیلان از نحوه بررسی صلاحیت ها از هیأت نظارت خواست تا در این مورد تجدید نظر شده و در اسرع وقت این روند غلط اصلاح شود.

همچنین در این دیدار با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته طوماری خطاب به فرماندار رشت مبنی بر درخواست تجمع اعتراضی به موضوع تأیید صلاحیت های فله ای تحویل داده شده است تأکید شد در صورت عدم تغییر رویه، مردم شریف، خانواده های معظم شهدا و دانشجویان انقلابی سکوت نخواهند کرد و در صورت لزوم عکس العمل مقتضی را نشان خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فرشید شهبازی
از هیات نظارت رشت تقاضا میشود به تایید صلاحیت سیاهکل نیز ورود کنند
در حاشیه