رئیس شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب گیلان:

نباید مسئولین ستاد کاندیداها ادعای استاندار شدن کنند/ ضد انقلاب هم در اصولگرایان هست هم در اصلاحطلبان

حجت الاسلام و المسلمین اشکوری گفت: نباید به‌گونه‌ای شود که مسئول ستاد فلان کاندیدا یا نماینده ادعای استاندار شدن را بکند.

نباید مسئولین ستاد کاندیداها ادعای استاندار شدن کنند/ ضد انقلاب هم در اصولگرایان هست هم در اصلاحطلبان

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم اشکوری در گردهمایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در سالن دکتر معین آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه من خطر افتادن امور مسلمین، مدیریت اسلامی و حکومت دینی به دست نااهلان را احساس می‌کنم اظهار داشت: به فرمایش حضرت علی (ع) یکی از نشانه‌های این خطر این است که اموال مسلمین را بین خودشان به بهانه‌های مختلف توزیع می‌کنند که حقوق‌های نجومی مصداق همین روایت و نمود حکومت ناسالم است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان افزود: حضرت امیر فرمودند که اگر نااهلان حکومت را در دست بگیرند، با دشمنان دوست شده و قید نیروهای ارزشی و ولایی را می‌زنند و علیه آنان حزب و گروه تشکیل می‌دهند که فساد اقتصادی و همسویی با دشمنان ماحصل همین تفکر است.

وی با تأکید بر اینکه جمنا جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است نه جمعیت گفت: حضور تمامی افراد در سمت‌های مختلف جمنا بر اساس آرای مردمی نیروهای انقلابی بوده است.

اشکوری با اشاره به روند تشکیل جمنا و رویکرد مردمی آن افزود: آن دسته از نیروهای انقلابی که شرایط جمنا را پذیرفتند، بر اساس آرای مردمی سه‌هزارنفری نیروهای انقلابی، مسئولیت‌های مختلف جمنا را بر عهده گرفتند.

وی بابیان اینکه ملاک جمنا برای رسیدن به گزینه واحد، ارائه برنامه، نظرسنجی و مناظره‌هاست گفت: جمنا یعنی اینکه باید انقلاب سومی شود تا اقتصاد مقاومتی را ایجاد کند که بر اساس اظهارنظر کارشناسان اقتصادی نیمی از مشکلات مربوط به فقر و بیکاری متوجه سیستم بانکی کشور است که خود این بانک‌ها نیز در حال ورشکستگی هستند.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان بابیان اینکه نباید به‌گونه‌ای شود که مسئول ستاد فلان کاندیدا یا نماینده ادعای استاندار شدن را بکند افزود: باید در کشور شایسته‌سالاری باشد و جمنا به دنبال کار انقلابی به پشتوانه قانون، رهبر و مردم انقلابی همیشه در صحنه است و مشکل امروز ما نبود دولتی انقلابی است.

وی مردم را به سه دسته انقلابی، غیرانقلابی و ضدانقلابی تقسیم کرد و گفت: ساختار جمنا با ساختار اصولگرایان متفاوت است و در جمنا مردم انقلابی و مردم مسلمان غیرانقلابی که هردوی آن‌ها در مقاطع مختلف ازجمله فتنه ۸۸ پای نظام ایستاده‌اند حضور دارند و تنها در جبهه مردمی نیروهای ضدانقلابی حضور نخواهند داشت.

اشکوری با اذعان به اینکه هم در بین اصولگرایان و هم در بین اصلاح‌طلبان افراد ضدانقلابی وجود دارد افزود: من سابقه حضور چندین ساله در جمع اصولگرایان بودم و در استان نیز سمت‌های مختلفی داشتم که مشاهده کردم عده‌ای تنها دم از انقلابی و ولایی بودن می‌زنند ولی در عمل به‌گونه‌ای دیگر رفتار می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای حضور در جمنا قبول داشتن اصل انقلاب و ولایت مهم است بیان کرد: ملاک انقلابی بودن ظاهر افراد نیست و تنها موضع مقابل جمنا نیروهای ضدانقلاب است.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان افزود: من در منزل آیت‌الله قربانی و در حضور دکتر نوبخت و استاندار گیلان گفتم که در همین بدنه دولت کسانی هستند که جمهوری اسلامی را قبول ندارند و به‌صرف اینکه کسی در جریان تبلیغات انتخاباتی برای کاندیدا فعالیت کند نباید در بدنه دولت‌ها باشد.

اشکوری با اشاره به اینکه متأسفانه در استان برخی تنها یکی دو نفر را می‌بینند گفت: باید سیستم‌های اقتصادی، بانکی و حتی روحانیت تغییر ایجادشده و نگاه ولایی و انقلابی حکم‌فرما شود.

وی بابیان اینکه سیستم مدیریتی موجود دارای مشکل است گفت: هر دولتی با این سیستم کار کند نمی‌تواند موفق شود و صرف فعالیت در ستاد انتخاباتی رقیب نباید توانایی مدیریتی یک مسئول نادیده گرفته شود.

اشکوری بابیان اینکه سیستم مدیریتی موجود دارای مشکل است خاطرنشان کرد: مدیران باید ساده زیستی و همسویی با مردم را که از تأکیدات امام خمینی (ره) بود سرلوحه کار خود قرار دهند که طبق فرمایش امام از دست دادن آن موجب نابودی اسلام و انقلاب می‌شود.

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مدیران علی‌رغم داشتن درآمد مشروع نباید ظاهری اشرافی داشته باشند گفت: وزیری که ۱۸ کارخانه و شرکت داشته باشد، وزیری که خانه‌اش میلیاردها تومان قیمت داشته باشد، رئیس‌جمهوری که منزل مسکونی است ۴۵ میلیون دلار باشد هرگز غم گرسنگان و مستضعفین را نخواهد خورد.

وی بابیان اینکه مسئولان جمنا کاملاً برنامه محور، راه برون‌رفت از مشکلات را تبیین کرده‌اند افزود: دوقطبی کردن جمنا به جنگ و صلح درست نیست و امروز مهم‌ترین مسئله کشور مشکل اقتصادی و دیگری عدم استفاده از تفکر و نیروهای انقلابی و جوان است زیرا جوان همواره پویا بوده و انگیزه نشان دادن توانایی خودش را دارد نه مانند پیرمرد ۷۰ ساله باآن‌همه شرکت.

درابتدای گردهمایی روز گذشته پاکنعمت دبیر جمنای آستانه‌اشرفیه سخنرانی و در انتهای همایش پرسش و پاسخ از رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه